● 導演梁樂民接受車淑梅訪問,並親解梅姐歌迷提問。
● 梅姐大姨甥潘文皓。 網上圖片

香港文匯報訊 港台《舊日的足跡》主持車淑梅近日請來電影《梅艷芳》導演梁樂民作客,並親解梅艷芳歌迷對其電影製作的提問。淑梅姐更成功隔空訪問到梅艷芳大姨甥潘文皓。

曾獲「香港電影金像獎」最佳編劇和最佳導演的梁樂民本身是梅艷芳歌迷,也因電影公司老闆江志強的緣故而開拍電影《梅艷芳》。電影上映後,梅艷芳的歌迷對梁導演有三問,為什麼要將(電影中的)日本歌手「洗白」?梁樂民表示:「我相信佢(那日本歌手)係梅姐心中嘅初戀。喺女孩子嘅眼中,初戀情人唔會係壞嘅,或者有一啲事佢(梅姐)唔想知,甚至唔想被記錄……多謝(電影公司)老闆負責知會咗日本歌手,片中唔講佢全名就是出於對佢嘅尊重。」

至於為什麼梅姐為姐姐結婚而跟姐姐吵架?梁導演:「因為嗰個年代姐姐出嫁就等如失去咗一個相依為命、可以倚靠嘅親人,相信佢(梅姐)本人都唔願意向大家表達嗰種不捨嘅心情。」

最後,梅姐一早已經宣布不領獎,她應該不會為「最受歡迎女歌手」獎項而不安。梁導演:「我哋只係設計一個機會,等梅姐講述自己並非為後浪趕上而轉向(參與)公益事務,佢嘅出發點對得起天地良心。」

另外,與梅艷芳失聯21年的梅愛芳長子潘文皓,日前在社交平台表示他已在電影院看了《梅艷芳》,並在帖文中抒發了感受。淑梅姐成功透過長途電話訪問身在加拿大的文皓。

潘文皓表示:「其實六年級開始就喺呢邊生活!當我知道有呢套電影,我一定要睇,裏面一定會講好多有關媽咪同姨姨嘅事,爹哋、細佬都有睇……印象中,媽咪(梅愛芳)係一個好稱職嘅媽咪,好畀心機教我同細佬。佢係一個好積極樂觀嘅人,遇到乜嘢難題都係笑住面對, 正如電影情節一樣。姨姨係一個好直、好有為、好堅強嘅人,佢好鍾意講笑令身邊人開心,時時刻刻為人哋設想。細個嗰時我有少少驚佢,因為佢把聲好有力量同埋威嚴,有冇畀佢鬧過我唔記得,但係我真係有少少驚佢,我知道佢係大明星,佢係個永不放棄嘅人,電影中佢話『只要有信心、世上無難事!』呢一句正正喺佢用生命話畀我哋聽。」

完成大學 感激姨姨教學基金

淑梅姐:「你知道姨姨一直搵你哋嗎?」

潘文皓:「我只係呢一排先知道……當年我哋唔喺香港,唔知佢搵我哋,如果知道,爹哋一定會帶我同細佬返嚟見佢,所以當我知道佢一直有心搵我哋,亦係佢臨終前一個心願,我真係覺得好難過。我家大個咗,可以幫佢完成心願,即係佢可以搵番我哋喇!其實呢兩三年,我有同姨姨嘅Fans聯繫返先至知道有呢套電影,我先至知道有呢一件事,係佢哋話畀我知……」

潘文皓談及近況:「我28歲,有女朋友未結婚,我家做IT工作。細佬都好好,佢都係做IT電影後期嘅工作。爹哋好好,身體好好,好健康。我都想返香港,如果可以,我嚟緊呢半年內會返,上次2017年返過嚟,今次我會探婆婆,佢98歲,我好想返去見佢。」他又表示會睇(《梅艷芳》)第四次, 隔幾日睇一次,直到落畫,因為每一次都有唔同感受。

淑梅姐:「有咩要對媽咪同姨姨承諾?」

潘文皓:「就係我要好好成長,好似佢哋咁對自己同對身邊嘅人……姨姨講過希望有一晚,大家食完飯出去望住星星嘅時候,會記得佢,一個曾經為我哋帶來小小歡樂嘅朋友,會記住佢個名叫做梅艷芳,我會一路一路記住佢哋,永遠永遠以佢哋為榮!」文皓又特別補充:「其實我同細佬好想多謝姨姨留畀我哋嘅教學基金,等我哋可以順利讀完大學,家有一份幾好嘅工作。」

淑梅姐表示,年輕人能飲水思源,十分難得。