◆施匡翹指馬仔惡得有道理。
◆助理廣播處長陳俊樂女士(左)昨日到場探班,替馬仔打氣。
◆港台電視劇《我們的畢業禮》昨日於西貢進行拍攝。
◆湯寶如有份參與演出這部港台劇。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)馬浚偉(馬仔)首度為港台監製的廿集電視劇《我們的畢業禮》昨日於西貢拍攝,出席的演員有施匡翹、湯寶如、陳秀珠、程可為及胡渭康等,助理廣播處長(電視及機構業務)陳俊樂亦有到場探班,並大爆馬仔好惡,馬仔承認有向遲到的同學「開年」。至於乖巧的施匡翹又勤力又守時,沒有挨罵反而贏得讚賞。

身兼監製及演員的馬仔,表示尚有10組還未拍,若一切順利預計本月27號能煞科,3月份之內應會完成後期製作,暫定4月逢周一至周五播出,這模式在港台是很少見的。

問到可有收視壓力?馬仔說:「真心講,喺港台(播)我哋冇乜壓力,因為港台係一個政府部門,唔係商業機構,反而今次呢套劇最大心願係做一個承傳帶新人,無論台前幕後都起用好多新人,無論攝影師或crew(全體人員)都冇拍過戲,收音師仲係讀緊大學,佢哋冇經驗唔緊要,最緊要畀佢哋去試。」他承認其間新人是會有錯或影響拍攝時間,但他覺得是值得的。笑問到開工時可有被激到「嘔血」?馬仔笑說:「頭先開咗年,係因為佢哋唔守時,我最睇重及關注就係守時,我喺TVB出身,師傅係曾勵珍,邊敢遲到?另外老師羅冠蘭及鍾景輝都有教我哋,要提早15分鐘到達現場,將來佢哋就可以教返新一代。」

一人演七角滿足心願

施匡翹認為馬仔是惡得有道理,很多時只要有對方在場就會很安心及獲益良多,她說:「只要有馬生在場就可以提早收工,就算話我哋都係分享佢好寶貴嘅經驗,呢個唔係每個人都願意咁做。」

馬仔就大讚施匡翹很乖,平時會看熟劇本,開工時不用再看,反而像文青般坐在一邊看書,所以沒有被他「開年」。

今年9月是馬仔入行30周年的日子,他透露9月至10月會有舞台劇演出, 他會一人身兼編、導、演、監,他笑說:「今次係獨腳戲,成個劇自己一個人做,好黐線,我仲會一人分飾7個角色,7個性格,要轉7個妝,人生到咁上下就要癲吓,完成呢個就滿足我心願喇。」此外,明年他又會第三度公演舞台劇《偶然·徐志摩》。