●ANSONBEAN接拍雪糕廣告。

香港文匯報訊 男歌手ANSONBEAN憑《造星III》獲得季軍後,今年2月加盟古天樂、林建岳旗下Cool Style成為旗下藝人,最近他拍攝雪糕廣告。拍攝當日,由清晨開始在運動場拍攝,ANSONBEAN趁未埋位就地取材做運動谷肌,又拉筋又引體上升。為配合航拍和多角度拍攝,他又唱又跳十幾趟,雖然滿頭大汗,但越跳越起勁。之後「文戲」拍攝食甜筒鏡頭,但正值陽光普照的下午,加上他熱情的笑容,手上甜筒似乎亦加速溶化,為抓緊時間,ANSONBEAN甜筒一支接一支不停食,眨眼就掃了20支。

他說:「今次係我第一次拍廣告兼寫廣告歌,好新奇,好開心。平時寫歌要諗題材,有時好苦惱,但今次目標好清晰,好得意嘅新嘗試,又唱歌又Rap,好好玩。」問會否因操肌放棄食雪糕?他說:「其實都唔係太甜,間中我當飯後甜品都OK,加上嗰日拍廣告拍咗成日,出咗好多汗,拍完無肥咗,反而仲大隻咗,正!」