●《852郵報》噚日遣散全部員工,游清源喺YouTube出片,話導火線就係特區政府擬針對假新聞立法。 852郵報fb圖片

經常煽暴煽「獨」、僅存活約7年半嘅網媒《852郵報》噚日遣散全部6名員工,身兼總編輯嘅創辦人游清源(真名:袁耀清)同日喺YouTube出片,稱是次遣散主因係冇錢,而導火線就係特區政府擬針對假新聞立法。講到咁明顯,啲網民就明晒,話若報嘅係真新聞,點解要怕所謂未來的新法例,又揶揄今日852郵報歸故土,他朝《蘋果日報》、立場也相同。

遣散全部員工變一人公司

游清源噚日喺YouTube發表「暫別感言」,話遣散咗全部員工,之後變一人公司,繼續透過《852郵報》平台發表時事評論短片同埋文章。

唔拉埋特區政府落水,就唔係攬炒派風格。游清源話財政無法支持係遣散主因,但就聲稱導火線係特區政府擬針對假新聞立法,咁講法令人質疑佢哋到底一直以嚟係做緊乜新聞呢?

佢仲講到自己會「出生入死」咁:「我主要做評論,一人營運可以避免同事面對假新聞法受無妄之災,搞到我冇乜所謂,(不想)搞到同事。……睇返最近『泛民』(因涉嫌干犯法例而入獄或還押),都講實際處身環境係幾痛苦,留返自己營運一來方便。」

網民恥笑:證明做「假」

雖然佢咁盡情賣慘同抹黑當局,但網民都似乎唔買賬。「Frank Cheung」直言:「平生不作虧心事,半夜敲門也不驚……」「Eric Tong」質問:「真·新聞,點解要怕所謂未來的新法例 ?」「Mc Kong」恥笑:「哈哈……擬立假新聞法,就即散!這証(證)明了這個郵報係做『假』嗎?」「Chan Jimmy」話:「都未立法就已經縮沙收皮了。」「Chun Sing Kwok」則開心話:「今日852郵報歸故土,他朝毒果、立場也相同。」

游嘅言論仲招來網民對852嘅「中肯評價」。「Tom Tsang」話:「852『佔中』開始都係慣性報假料。唔係分化。只係講事實。」「Ryan Chan」強調:「傳媒有責任核實消息真偽先公開發放,選擇性發放未經證實嘅消息係不專業嘅表現。」「佛印大師」直言:「死因主要是內容垃圾。」

●香港文匯報記者 文根茂