■「紅白藍孩 RWBB」鬧爆「Lunch仔」,叫「手足」唔好用「不分化」嚟開脫。 網上截圖

「黃媒」吹捧下,博上鏡嘅人都可以有「光環」,認真反智。早前被爆性騷擾「女手足」、成日拎住《蘋果日報》一人「和你Lunch」嘅「Lunch仔」李國永,日前喺facebook發帖話自己「返咗深圳聲援十二逃犯」,仲走咗去食海底撈,唔少「黃絲」腦都唔用就信咗,點知隨即就俾網民踢爆佢係偷圖呃人。搞到同路人炒晒車,唔少「黃絲」都鬧爆「Lunch仔」,仲要求佢關fb專頁同消失。

稱返深圳聲援「十二逃犯」

「Lunch仔」日前喺fb連發多帖,稱自己「返咗深圳聲援十二逃犯」,仲話自己由西九龍高鐵站坐高鐵入境內地、「成功申請用緊急情況申請豁免14日檢疫」、「到左(咗)深圳香格里拉大酒店休息」、「去左(咗)食當地駐(著)名嘅海底撈」云云。呢啲言論真係稍稍用腦都知佢亂噏,偏偏有啲「黃絲」仲信咗。

好在,都有啲「黃絲」發現「Lunch仔」大話連篇,踢爆佢只係偷圖貼上fb扮返內地抗爭。fb「黃」專頁「紅白藍孩 RWBB」就發帖鬧「Lunch仔」:「祭壇前玩汽水、上『藍屍(絲)台』R(搲)曝光、同×警握手言歡、入中大鬧女『手足』係雞、阻人送囚車,一直忍口唔出聲×呢條×腸,但呢鑊真係要爆。我×你老×,高鐵停駛咗,你搭乜×?短袖衫+冇口罩?公安會因為你聲援『12港人』俾(畀)你免檢疫?消費『12港人』嚟宣傳你個星級抗爭團隊?乜×嘢feeling happy(覺得開心)食豪啲?你幾時香呀?唔好同我講咩維持抗爭熱度,條×腸一日唔道歉關page(專頁)消失都冇資格要人用『不分化』嚟開脫。」

「黃絲」不忿被呃促摺埋

有人講到「Lunch仔」臭史鬼咁長,唔少啞忍多時嘅「手足」都終於出聲,後悔自己一直盲撐佢。「MJ Tom」話:「一開始,應該好多人欣賞佢,但之後發覺唔多對路想××佢。但而()家×都慳番(返),因為原來佢真係『白咭(卡)仔』。」「Cl Fy」就話:「一開始覺得佢做得好好,越嚟越不知所謂,而()家感覺只剩刷存(在)為出位。」「Andrew Lau」則覺得:「呢條友肯定收錢做嘢個(嗰)種……」

有「黃絲」就揶揄班成日話唔分化嘅「黃絲」終於醒覺。「Wally ArtChin HutSick」講晒反話︰「有冇搞錯呀,『手足』做乜都係啱,各自爬山關你×事咩,又話不割蓆(席),不鬥『黃』,不篤灰,不捉鬼?『手足』做乜都係啱!」

有網民就覺得令「手足」盲撐傻仔嘅罪魁禍首係「黃媒」。「Wallace Tsoi」咁話:「係《蘋果》同《立場》係咁俾(畀)光環佢。」■香港文匯報記者 黃書蘭