李龍基今日抵達法庭。

(香港文匯網記者 梁靜儀)李龍基未婚妻王青霞(Chris)因被控逾期居留、使用虛假文書等6罪而被還押,昨日(16日)於沙田裁判法院提訊,控方向法庭申請,新增一條控罪, 指控Chris「違反逗留件期間接受工作」,案件押後至5月28日上午9時半在沙田裁判法院續審 ,Chris則要繼續還押。

早上9時許李龍基(基哥) 抵達法院,身穿紫色名牌恤衫襯牛仔褲,手拿公文袋神情輕鬆的他,見到現場傳媒未有迴避,亦有停下來拍照及接受問題。問到他是否擔心?他說:「係呀,少少。(瞓唔瞓到?)我瞓咗兩個幾鐘,唔錯呀。(昨日有冇探女友?)有。(女友心情點?)冇乜特別,多謝關心。(對審訊有否信心?)交畀律師處理。」見他消瘦了不了,基哥笑言keep fit,說罷便步入法院。坐在旁聽席第一行聽審的基哥,等候開庭期間閉目養神,又脫下眼鏡多次以手按壓眉心,當聽到Chris的名字時,他即緊張望住犯人欄內的Chris, 身穿卡其色套裝,內襯粉紅色上衣,束起馬尾及戴上口罩的Chris ,顯得眉頭深鎖神情緊張,當見到未婚夫後,二人深情對望,之後法官宣讀控方向法庭申請新增一條控罪,指控Chris「違反逗留件期間接受工作」,案件押至5月28日再訊,Chris仍需繼續還押。基哥聞訊即掩面並眼泛淚光。

聽完審訊後,基哥便先跟律師商討,隨後乘電梯準備離開法院,期間記者提及未婚妻Chris時,基哥即忍不住抱頭痛哭,記者向他遞上紙巾,哭至雙眼通紅的他,拭乾眼淚待心情平復後便步出法院接受訪問。提到Chris再被加控罪,他表示交由律師處理,表示現時除非有工作,會留港每天去探望對方:「每日都畀佢見一見,關心佢,等佢安心啲,我係佢最大支持。(Chris知道新增控罪心情如何?)唔知,律師同佢傾。(有冇鼓勵説話想同佢講?)叫佢唔使擔心,我一定支持佢,我係佢最大支持。」他又透露未婚妻每天也有寫信給他,但未有太多提及案件:「若果係事實都要接受,律師要先仔細理解控罪內容,再決定合適做法。」

基哥又指Chris在有時睇到外邊的輿論指他唔要她,為向未婚妻派定心尤,基哥當眾發誓,他說:「我要俾畀佢知,我對住燈火發誓,我同佢講唔好睇啲人立亂寫嘢,我係唔會變嘅!」問到是否不會接要離港的工作?他表示要視乎情況,若要過夜的就不會接,不過5月尾就要去澳洲大約10日,工作搵錢。說到Chris5月28續審?他說:「28號我仲喺香港。」問到他是否需要別人關心開解?他承認有時會較激動,但自己沒有問題,又稱身邊有很多朋友擔心他,表示想一起來聽審,他感謝大家對他的關心。

前一晚只睡了兩個幾鐘的基哥又透露凌晨兩點已起床,因住得較遠,擔心會交通擠塞,故提早出門,早上七時許已抵達法院附近:「我希望唔好遲到,因為我遲到佢見我唔到,我覺得辜負咗佢。(Chris父母有來港?)冇,佢唔想佢父母喺呢個環境見到佢,希望去返一個自由嘅世界再見到佢會好啲,我都同佢父母講『得啦,唔使擔心,有我喺度睇住佢得啦』。」

責任編輯: 梁存希