◆曾志偉率領陳展鵬、蔡思貝、陳敏之、陳自瑤、羅子溢、龔嘉欣、傅嘉莉、羅天宇、黃智賢、張寶兒等出席《慶祝香港回歸二十五周年紀念版西鳳酒上市發佈會》。
◆羅子溢
◆蔡思貝是罕見的性感。

香港文匯報訊(記者 達里、梁靜儀)無綫總經理曾志偉昨晚率領旗下多位藝員,陳展鵬、蔡思貝、羅子溢、張寶兒、龔嘉欣、何廣沛、朱晨麗、張頴康、陳敏之、陳自瑤、周吉佩及李佳等,盛裝到灣仔出席《慶祝香港回歸二十五周年紀念版西鳳酒上市發佈會》。

蔡思貝近期驛馬星動,先後去了英國拍旅遊節目及加拿大宣傳節目,她表示覺得很充實及開心,因可坐飛機周圍去,終於感受到社會真的復常。她透露稍後還會有出埠機會。談到旅遊節目播出後收到一致好評,令她估不到原來大家喜歡睇她吃喝玩樂,更收到很多久未聯絡朋友的訊息,讚她做旅遊節目主持做得好,就連姜皓文(黑哥)都有傳訊息讚她做得好,睇完節目都好想去她介紹的地方,令她受寵若驚。

入場睇波 幫父完成夢想

說到她去英國拍旅遊節目有不少艷遇,更有俊男餵她進食。思貝解釋該餐廳最出名是給客人餵食,不論男女,拍攝時連幕後工作人員都有份被餵食。問到此行可有真的艷遇時,她即很大反應說:「梗係冇啦,如果有我都唔返嚟。」首次一個人去拍遊旅節目,思貝稱跟以往與余德丞一起拍節目的感覺相差很大:「因為以前可以互補不足,今次得一個人全部要一手一腳做晒,感覺上忙好多。(余德丞有冇睇你個節目?)佢有喺我社交平台留言,但寫乜就唔記得喇,同公司嘅何廣沛亦有留言,話好羨慕我可以去睇英超。」她又稱此行最大感受是入場睇波:「因為我捧嗰隊英超曼聯,正係爸爸好鍾意嘅球隊,所以爸爸都有傳訊息畀我,話我能入場睇波,係幫佢完成夢想,我知道後好心噏,一直唔知爸爸鍾意曼聯,之後睇吓有冇機會請爸爸入場睇曼聯,最可惜拍完節目臨走前去球場買件波衫畀爸爸留念,可惜當日冇開舖。」

張寶兒以超低胸及開高衩緊身長裙性感打扮現身,她笑言因夏天快來臨,平日又很少機會穿得如此隆重。問到可有給老公袁偉豪過目?寶兒笑說:「老公有睇過,佢都OK。」早前她與老公夫妻檔拍旅遊節目,一起去旅行可有加深了解?寶兒稱大家互相了解已經很足夠,但透過旅行令他們有更多不同的經歷,環境的轉換更令個人眼界擴闊及活一點。

羅子溢 小拗撬未贏過太太

羅子溢被問到日前太太楊茜堯在社交平台發文怒斥有人講大話,引來網民揣測二人鬧婚變。他表示只是太太與朋友之間有些誤會,並笑說:「老婆嘅事即係我嘅事,但自己都唔敢問太多,等佢處理好心情先。」對於被揣測夫妻感情有變,子溢認為很正常:「因為無論發生咩事都入我數好應該,如果唔入我數我就驚喇,(網民翻你舊賬,指你個底好花?)今日唔講舊時,最緊要將來幸福。」他又坦言平日兩公婆也會有小拗撬,但從來都未贏過太太:「由結婚嗰日開始已經預咗,我?家仲學識等老婆心情冷靜落嚟先。無辜被扯落水,太太之後都有跟我講句唔好意思。」他透露將於7月會遠赴馬來西亞拍攝新劇《家族繼承者》,預計於當地逗留兩至三個月,期間適逢是太太的生日,故屆時太太將飛當地一起慶生。問到太太可會再拍劇?子溢說:「有聽聞她有接觸緊,但最快也要明年才有工作。」