◆豁出去的陳山聰忘我大唱《眼睛想旅行》。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)陳山聰在無綫劇《隱形戰隊》中飾演Cool Sir一角,大展搞笑本色,事緣Cool Sir遭母親淑珠(蘇恩磁飾)設局與家姐顧晨麗(樊亦敏飾)進行雙人約會。其間Cool Sir因為抽中獎被邀請上台唱歌助興,豁出去的Cool Sir忘我大唱《眼睛想旅行》,歌聲與台風亦充滿喜感;之後Cool Sir再在一班「婦女」包圍下開心跳舞,作為現場觀眾的邢風(劉穎鏇飾)則全程high爆不停幫Cool Sir影相,網民亦被全長僅45秒的「山聰歌舞場面」觸動神經,留言大讚山聰着起底衫唱跳勁有型:「點解唔係唱《ABCD》」、「可以上《中年好聲音》」。

山聰笑言:「你知唔知嗰場所有臨時演員,因為搵晒啲媽媽Auntie嚟,嘩!佢哋直情開心到哩,基本上Jazz唔使點教佢哋做戲,佢哋都識得點做㗎喇。佢哋好投入,Jazz話盡情摸山聰啦,嘩!佢哋真係,我畀佢哋摸到真係正呀!」