(香港文匯報記者 梁靜儀)唐詩詠、陳山聰、劉穎鏇(Tiffany)、劉佩玥(Moon)、江美儀、林子善、歐瑞偉、吳家樂、 郭子豪、伍樂怡、關嘉敏及監製文偉鴻,今(27日)日到觀塘出席無綫劇《隱形戰隊》「誰是最佳拍檔」活動,眾人大玩啜乒乓波遊戲外,現場又播放馬明與唐詩詠的激吻戲片段,令全埸嘩然,詩詠睇到也掩咀大笑。子善笑言馬明屋企已被打爛了兩部電視,詩詠就說:「可能今日播呢段戲,所以佢今日專登唔嚟,播出時大家記得網上唔好tag佢,呢場戲根本同原先劇本唔同,係臨時即興拍,不過我諗對於馬明嚟講都應該係最後一次,而我都無咩機會再有。」

唐詩詠(香港文匯報記者 梁靜儀 攝)

事後詩詠受訪問時表示今次是從影以來最大膽一次,更笑言以後不會再拍:「唔會再拍喇,一直覺得呢類戲美劇先會拍,TVB唔會拍到,拍激情戲好辛苦,又要度位好準,又怕撼到,所以拍攝時我同馬明都盡量唔NG,最重要係呢類愛情動作戲唔係我專長,交番畀阿Moon,動作愛情片好難拍,我寧願只拍動作。」說到電影尺度較大膽,她又可接受?詩詠稱要看劇本再定。

詩詠出場時獲粉絲報以歡呼聲,她表示已很久沒有見fans,現時只有出席公開活動才見到他們。她又稱現時主要煲劇、享受生活及陪伴家人,並計劃六月與江美儀去日本跑步。說到她還缺少了個男友?詩詠笑說:「可能喺日本跑步時識返個, 而家學緊日文,揀男朋友首選係亞洲人,最緊要溝通到同埋文化上唔好有太大差異。」

現場又播出山聰為Tiffany拉筋拉到幾乎面貼面的片段,兩人受訪時表示該場口講述兩人開始互生情愫,非常好看。對於劇集播映以來收視不俗,山聰開心指《隱》劇暫時是今年八點半檔最高收視,很感謝觀眾及網民支持:「雖然呢套劇同《超能使者》嘅班底差唔多,播出時間又好接近,但迴響好好,成績比《超能使者》更好,所以拍得幾辛苦都係值得,多謝台前幕後人員。」

左:陳山聰,右:劉穎鏇(香港文匯報記者 梁靜儀 攝)

提到近日無綫裁員,山聰說:「每間公司都會有呢個情況,我都喺公司廿年,經歷過高高低低,好多人走咗又返嚟,希望疫情過去,公司穩步上揚,可以有好消息請番啲同事。(認識嘅幕後同事有冇受影響?)我唔知,我剛由蜆港返嚟,暫時未收到消息。」說到他也毋須擔心被裁時,他呆一呆說:「嚇!畀你嚇一嚇,世事難料,我暫時都OK,我人工好低,而且仲有好耐約。(你係視帝唔會畀人炒?)咁我都仲拍緊新劇,暫時仲有工作,而家係艱難時期,要諗方法共渡難關,要上下一心。」

另外,Tiffany在劇中經常以不同顏色的小背心登場,她笑言已經麻木:「因為劇中太多唔同顏色背心,拍攝時擔心着錯色唔連戲,睇嚇集唔集得齊彩虹色。」山聰提意她可以推出一個時裝品牌專門賣小背心,應該相當受歡迎。

責任編輯: 蔡洋子