◆渾水發帖指張秀賢借錢唔還。 Fb截圖
◆張秀賢 資料圖片
◆本報於2021年曾報道,張秀賢被連登討論區踢爆「借錢唔還」等劣行。

藉詞選舉開支撞車等向「同路人」度水 近70苦主圍爐聲討

「牆倒眾人推,破鼓萬人捶」,可謂攬炒分子最真實嘅寫照。2021年香港文匯報已報道過,攬炒派前元朗區議員張秀賢喺連登討論區被踢爆「借錢唔還」等劣行。時隔近兩年,再次有所謂「手足」發文聲討。攬炒派的「財經專欄作家」渾水日前發帖文意有所指地稱,「某人」經常以不同藉口向朋友或「同路人」借錢,「例如選舉開支,借錢應急周轉,自己撞車,家人撞車,要去台灣發展水果事業……」然後用這些錢「買車、和女友去外國旅行幾個月」等等。帖文一出,引起熱烈反響,同屬攬炒派中人的Chickeeduck創辦人周小龍留言直指:「其實係人都知係張秀賢,開名重(仲)好啦,等其他人可以小心……」隨後有多達近70名「苦主」在Telegram建立群組「T苦主爐」(「T」意思應指張的英文名Tommy),訴說被借錢不還的經過。◆香港文匯報記者 藍松山

件事源於渾水1月25日在社交平台發帖,他稱近日到中菜餐廳用膳,與友人談起「一位頗出名的共同相知」,仲形容佢係「一位社會知名人士,鎂光燈外,是很著名借錢不還嘅債仔。我是他的債主,他對我的訊(信)息多次已讀不回,同席友人說他知道我今日赴會飲茶,為了避我,沒有出席」云云,更指「他的借錢網絡還真是頗為龐大,左中右都有,身邊的朋友借到盡,以前做議員的義工、助理和街坊都借到盡,舊同學莊員也下手。」

渾水提到,有唔少身邊嘅朋友都俾佢問過(借錢),「這些朋友全部都來自不同社交網絡,彼此不相熟,但都被同一人求過借錢,可見他的人物(脈)網路(絡)實力實在非常龐大。」仲話:「他用過的藉口很多,例如選舉開支,借錢應急周轉,自己撞車,家人撞車,要去台灣發展水果事業……」又指佢「借錢後的他有段短時間頗為高調,買車、和女友去外國旅行幾個月、食好西、買名牌,物質生活過得比我還要富足」。

周小龍:開名仲好 等其他人小心

雖然渾水無喺帖中直接「開名」,不過,周小龍就留言直指:「其實係人都知係張秀賢,開名重(仲)好啦,等其他人可以小心,同埋希望張秀賢可以改過自新,重新做人。」對此渾水亦無否認。

「人民力量」前主席袁彌明亦留言指,「其實係完全無理由借比(畀)呢個人。咁後生,有手有腳有名,無死人冧樓絕症。當係你地(哋)班苦主上寶貴一課。」睇嚟都清楚帖中所指嘅係邊個啦!

借款由數萬至近百萬元不等

帖文一出,就引起廣泛流傳,至昨日已有超過180次分享。一石激起千重浪,網媒《獨立媒體》報道,指多方消息確認文中所指的人是張秀賢,更有「知情者」指,一眾「苦主」為此事特意建立了一個Telegram群組,名為「T苦主爐」。

據悉,截至昨日中午,該群組內已有近70人,包括前區議員、「社運人士」、前度女友、前記者等。眾人在群組內主要談論「都係各自呻下,比(畀)人呃咗幾多錢」,而「某人」借錢理由包括「阿媽要做手術」、「屋企人有事」等。據了解,各人借出的款項由數萬元至近一百萬元不等。

睇返留言,都可見張秀賢借錢網絡既廣且長。網民「軒翥而翔」指自己不是「苦主」,但有5次機會成為「苦主」。「第一次在2017年。呢個mode(模式)原來都run(運行)左(咗)6年。」網民「Lorra Alsace」亦留言表示:「身邊好多『苦主』。」

香港文匯報記者睇返,張秀賢的Facebook自去年7月21日後便再無更新,最近的帖子中近日出現大量網民留言。「Wai Lau」表示:「還返錢比(畀)人啦」,「Kris Lee」則問到,「請問幾時退款?搵極冇人覆。」而「Patti Cheung」都問:「請問何時安排退款?」

張間接認傳聞部分正確

有網媒其後搵到張秀賢,張話暫時未能作出回應,「要睇睇先。」其後,他主動再聯絡該網媒的記者「補充」稱,相關傳聞「有啲可能唔係真」。哭,咁即係認「有」係真?張秀賢之後再回覆另一媒體查詢時就話「謹此致歉」,聲言會「積極面對和解決事件」喎。

廣告都有話「借定唔借,還得到先好借」,然而攬炒分子又點會咁樣正常思考,正如「Peter Chan」留言話:「呢啲真係憑本事借錢,做乜要還呀?」究竟係句笑話?定係攬炒分子心中所想?咁就真係各有各解讀啦!