●炎明熹(左)與姚焯菲在劇中都有喊戲。
●曾志偉(前排右四)亦現身觀看《青春本我》首播。
●一眾聲夢學員對劇集首播,表現興奮。
●冼靖峰童年原來是四眼肥仔。
●姚焯菲獲粉絲出動應援車撐場,聲勢奪人。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)炎明熹(Gigi)、姚焯菲(Chantel)、詹天文(Windy)、張馳豪(Aska)、冼靖峰(Archie)等主演的無綫青春劇《青春本我》前晚首播,一眾演員齊以校服造型現身電視城睇首播,總經理曾志偉當晚亦有現身支持,但就未有接受訪問。炎明熹拍喊戲獲讚賞,原來是向細8歲的妹妹偷師。姚焯菲則獲歌迷會前晚出動應援車到電視城外聲援劇集首播,聲勢奪人。

炎明熹表示終於可收睇自己的演出,感到少少緊張加少少興奮。Chantel則表示:「雖然好興奮,但怕睇到自己嘅場面會尷尬,就算拍攝時睇Playback都會有少少尷尬,(朋友會唔會捧場?)有啲朋友話好有興趣睇,另外有啲就唔識廣東話。」Gigi坦言有部分同學也表示會收睇,但有部分同學就無動於衷,因沒有太留意。

戲中要演喊戲的Gigi,就連總導演李敏都大讚,她表示全部都是真眼淚:「我眼睛太乾了,滴眼水會吸收晒,(平日易喊?)唔會,我好堅強,(李敏話你喊到下巴震?)我以前喊,下巴唔會震,可能係睇到比我細8歲嘅細妹喊得多,佢喊嗰時下巴會震。」

Chantel坦承喊戲靠滴眼藥水

Chantel就指劇中每位演員都有喊戲,直言對拍喊戲感到有少少困難的她,自爆只有一場是用真眼淚上陣,其他都是靠滴眼藥水。

另外,Chantel的歌迷會前晚出動應援車到電視城外聲援,她大讚粉絲們很醒目:「我知佢哋有個群組,每日都會開會傾,知佢哋用咗好多時間同錢,為咗支持我首新歌同劇集,(得你一個有應援車,威過其他人?)又唔會,佢哋啲Fans Club都好勁,不過如果我係Fans就唔會搞,因為我好懶。」Gigi被問到可想有應援車?她說:「睇佢哋意願,佢哋想搞就搞。」不過她就提醒Fans要儲錢,不要亂花錢。

張馳豪(Aska)表示對於自己的演出興奮多於緊張,但見到自己個樣會有點尷尬。冼靖峰(Archie)亦稱不會緊張,因為最緊張反而拍攝時,劇集拍了個多月,現在是享受成件事的時候。問到二人可想再拍劇?Aska說:「好幸運遇到好好嘅劇組,覺得好好玩。」而Archie則說:「拍劇好玩之外,仲對唱歌好有幫助,以前我唔會對鏡頭咁敏感同唔識走位。」

劇中Aska飾演校草,他表示只有潘靜文一人暗戀他,但已經足夠,問到有否感情戲?他笑說:「我哋有感情線,係好康嗰種,連手都冇拖,係好Pure嘅感情。」而Archie在戲中就會與蔡愷穎(Lolita)有感情線,他笑說:「我同Lolita乜都冇做過,導演話唔好掂到對方,希望做到Puppy love嘅感覺。」

冼靖峰童年肥仔照曝光

另外,劇集播出後,在網上的討論度頗高,其中飾演Aska妹妹的Windy被讚努力減肥後,顏值比起參選《聲夢》時有飛躍式進步,而她一秒變失望的表情亦獲讚很到位;而另一獲讚演技的是林君蓮(蓮姐),其「眼神死」及「黑面式」演技,被讚具個人風格,而Gigi劇中可愛貓咪「春卷」亦受人關注。另外,Rock及Archie等人的童年照更在劇中曝光,現時身形偏瘦的Archie,童年時原來是可愛四眼肥仔一名。