●陶大宇經常在內地商演時翻唱《倒轉地球》。
●糖妹與林奕匡昨日於電視城錄影《勁歌金曲》。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)郭偉亮、糖妹(黃山怡)、林奕匡、伍富橋、安俊豪及林君蓮等,昨日於電視城錄影《勁歌金曲》。

「師奶殺手」陶大宇翻唱劉德華的經典歌《倒轉地球》成為網上熱話,糖妹表示身邊好多朋友都在討論,因她之前未有看過,被身邊朋友嘲笑。在場記者隨即給她翻看片段,糖妹睇得相當入神,睇完更模仿大宇的唱腔,十分搞笑。

糖妹說:「頭一吓聽,覺似著名男高音莫華倫,都好開心,年底有樣嘢帶到歡樂畀大家,其實商演好多時都聽唔到自己把聲,所以我好明白佢用莫華倫式唱法,唱到咁高音好難。」她又指未見過大宇如此有趣可愛的一面, 覺得很正, 因以往他於電視劇中的角色都是威風凜凜。

問到會否邀請大宇上節目任嘉賓?糖妹期待的說:「可以咩?上嚟唱《倒轉地球》?有機會都係好事,因為節目好需要好多新元素,多啲前輩上嚟都好。(咁咪似《流行經典50年》?)舊歌係需要重溫,舊歌好多都好好聽, 我自己近日都聽返山口百惠。」

林奕匡忙替葉巧琳寫歌

換任節目嘉賓的林奕匡表示近日除忙於宣傳自己的新專輯外,還忙於為同公司的葉巧琳寫歌。問到為何有此構思?他說:「我哋認識十年,當年她參加歌唱比賽,我做評判,都有Mark佢冠軍,最後佢都得冠軍,都算有緣分,但大家同公司咁耐都冇寫歌畀佢。」

他指新歌歌名叫《難道我還未夠難》,講葉巧琳在這行的故事。由於今次是葉巧琳專程找他寫歌,所以有一定的壓力,算是他最大壓力的Project。他又稱原本做完新碟宣傳便休息,但現時又要忙於寫歌,他笑說:「我一啲都唔恨去旅行,我喜歡工作,想做多啲。(太太冇投訴?)太太都鍾意旅行,佢都要放吓假,但冇計。」

安俊豪表示正密鑼緊鼓為星期日晚舉行的慈善音樂會積極排練,今次音樂會他坦言需要挑戰跳唱,亦有些高難度歌曲,因此感到有不少壓力,但他會努力,希望可以給大家驚喜。