●鄭俊弘開心太太主動做家務。
●菊梓喬透露生日露營因天氣轉冷而取消。
●炎明熹扮木頭人讓姚焯菲篤。
●一眾歌手出席聲夢維港騷宣傳。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀) 《聲夢維港Party Together 演唱會2022》將於明年1月1日元旦晚上,於中環海濱活動空間舉行,現場設有16,000個座位,當晚有份演出的歌手包括鄭俊弘、菊梓喬、炎明熹、姚焯菲、冼靖峰、谷婭溦及施匡翹等,一眾歌手昨日到紅磡出席記者會。對於太太何雁詩早前剖白自己的感情世界,鄭俊弘表示過去的事不用重提,強調婚姻生活愉快,而太太都會分擔家務。

鄭俊弘(Fred)對於太太何雁詩在頻道節目重提當年介入他與其未婚妻Beebs之間,淪為第三者,又首次承認曾與謝東閔拍拖,Fred說:「我冇睇到,事前佢有同我講會上節目,但冇講內容,要問一問佢。(會否叫太太封嘴?)我哋家開開心心結咗婚,過去嘢唔好提。」對於太太自認說話唔經大腦,問到Fred可認同?他笑說:「佢個人就係咁,工作又『大頭蝦』,做事有啲疏忽,個人好亂。」他又踢爆平日太太甚少做家務,日前吃飽飯竟然主動執枱,令他「O嘴」,簡直是天大喜訊,他笑說:「平時都係我做,唔知佢黐咗邊條筋,但係開心嘅,不過第日又打回原形,結婚後佢真係改變咗,平時唔會放狗,家會同我分擔家務,佢仲會煮飯,我就喺旁邊洗碗,否則個廚房似打完仗咁。」

Chantel叫Gigi多吃維他命C

另外,對於當晚面對16,000位觀眾獻唱,炎明熹(Gigi)表示應不會驚,當晚家人亦會到場觀看,而父母就會睇電視直播。至於姚焯菲(Chantel)笑言現時還未識驚,問到爸爸今次可有撲飛睇演唱會?Chantel笑說:「唔知爸爸有冇撲飛。(你買飛畀佢?)唔會買畀佢,我冇錢。」

說到當晚適逢是「2021年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮」,早前無綫總經理(節目內容營運)曾志偉就「開綠燈」批准Gigi出席,Gigi說:「相信公司會安排。(可覺得辛苦?)唔覺辛苦。」早前Gigi因抱恙出席活動而跌倒,她透露現時身體已康復不少,只是有少少流鼻水。身旁的Chantel就笑說會睇住Gigi,又大讚對方好堅強,自己反而容易病,她說:「我好易病,平時有飲維他命C,都有叫Gigi姑丈畀佢飲。」說罷她即場touch wood,Gigi聞言即化身成木頭人,搞笑說:「I'm a tree. Touch我啦。」Chantel隨即摸一摸Gigi,又叫Gigi自己Touch自己,十分搞笑。

菊梓喬(Hana)表示日前生日原本打算跟妹妹及友人一起露營慶生,惜天氣突然轉冷以致取消,Hana笑說:「冇人夠膽去,太凍喇,改為同妹妹去食飯,由於未來兩星期工作都已經排滿,可能要到下一年至去。」 Hana表示能參與元旦演唱會很開心,都希望能跟其他歌手合唱,她說:「可能我啲歌比較慘又比較靜啦,難crossover,就算我跳舞手腳唔協調,但都搖兩下,新年日子梗係要開心吓。」

談到吳若希指跟她「唔啱Key」,所以二人從未合唱過,對此Hana解釋因自己的偏低音,而對方則較高音,所以音域不夾,希望稍後有歌曲的音域較闊,亦不抗拒合作。