● Kaho(左)生日願望是往後事事順利,身體健康。
● MC在台上忍不住哭起來。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)張天賦(MC)與洪嘉豪(Kaho)一連兩場《我是現場》音樂會,尾場已於前晚順利舉行,被粉絲塑造成「賦豪CP」的MC及Kaho,在音樂會上MC又宣布二人正式「分手」:「我哋識咗七年,但正所謂七年之癢,我哋要好殘忍地講一句,今日我張天賦,同你洪嘉豪正式『分手』。」

在尾場音樂會上,二人在Acoustic環節中演繹了入行前在街頭Busking時常演唱的周杰倫《安靜》及陳奕迅《歲月如歌》外,還獻唱了陳凱詠《隔離》,MC又偷偷地與樂隊為Kaho送上驚喜,唱出中式祝壽歌,為明天(26日)生日的Kaho預祝,不過Kaho卻自爆事前已收到風:「開Show前有位損友發短訊畀我,但頭先我係完全唔記得咗,仲奇怪點解音樂唔同咗嘅?」MC也笑言:「佢睇電話時我仲要扮唔知,問咩嚟㗎?畀嚟睇下,不過都Surprise到吖!」之後二人唱出《謎之微笑》,唱至興起時更一度走到台下與粉絲握手。

音樂會尾聲,Kaho與MC唱出最後一首歌《窮小子》,MC唱到最後一段更忍不住哭起來,Kaho見狀即擁抱對方並為對方抹眼淚,離場時更再次拍拍MC的膊頭作安慰,兄弟之情不言而喻。

兩人騷後接受訪問,並談及「賦豪CP」正式「分手」,二人打趣道:「我哋雖然『分手』,但仍然係好兄弟。其實一直都係網民Post話我哋係CP(情侶),咁我哋就當戲劇咁做。」MC又解釋唱《窮小子》時忍不住哭起來,是因為被歌詞打動,他說:「《窮小子》歌詞同我嘅經歷好似,加上現場燈牌同氣氛,最終都忍唔住,我本身唔易喊,嘉豪都未見過我喊。」