●「Mirror」成員代言美心同Deliveroo。 連登截圖

連登仔:當「手足」係condom

成日要淨化黃色經濟圈嘅黃絲面對住偶像嘅「變節」,究竟會作何反應呢?近排喺香港紅到發紫嘅男團「Mirror」深受黃絲追捧,其中嘅姜濤更「迷倒萬千少女」。點知,呢個「黃絲精神領袖」近日走咗去代言一啲黃絲眼中嘅藍店,咁樣究竟係要叫黃絲情何以堪呢。不過唔使驚,慣咗搬龍門嘅黃絲自有一套,因為佢哋有種解畫方式叫「N重標準」,搞到佢哋連偶像係賺藍店前再幫襯黃店、有人別有用心咁想整死香港本土流行文化呢類胡話都噏得出。有連登仔忍唔住話:「大眾對Mirror嘅雙重標準可以睇得出黃圈呢個定義其實好有問題!」●香港文匯報記者 倪思言

「Mirror」成員Stanley早前為美心旗下品牌「Shake Shack」同外賣平台「Deliveroo戶戶送」代言,而呢兩間商戶一向都被黃絲標籤為「藍店」,尤其是美心呀,黃絲對它簡直係「恨之入骨」。喺修例風波期間,黑暴期間多次放火、打爛美心及旗下食肆嘅舖頭,仲聲稱要罷食、罷買。

毫無原則 怪論為偶像開脫

不過,當自己鍾意嘅團體成為代言人,黃絲就馬上立場行先,唔只即刻轉晒軚支持,仲要想盡方法為對方開脫,一時又話賣廣告無問題,一時又話賺藍絲錢係好事。連登網民「intothe銀窿」甚至腦補:「『Mirror』只係藝人,佢係收美心嘅錢,(但)平時自己都未必會食,而且佢都未必知道嗰個乜×品牌係美心旗下,可能就咁中伏。」

睇返「Mirror」最火嘅成員姜濤亦有為麥當勞、茶木、滙豐銀行等黃絲覺得係「藍」嘅商家代言,但立志要「擺脫奴性」嘅黃絲點會計較呢啲「小節」吖,好多人聲稱賺「對家」錢無問題、做artist唔接廣告邊有收入云云。有啲黃絲唔知係見到一條新思路,定係頂唔順黃店實在太難食,於是話因為姜濤代言而會重新幫襯藍店,「邊個唔食美心就係鬼」云云。

為咗說服自己,有連登仔更出咗數千字嘅長文幫mirror嘅fans解畫,要反思「黃圈」嘅定義,仲得出「佢只要一日唔係幫『極權』宣傳咩思想,我一日都唔需要當佢係藍或者要抵制佢」嘅觀點。「要靜去自修室啦×」嘅創作力量同幻想,就更嚇你一跳:「另一個角度睇,連美心都要搵 Mirror 賣廣告,證明黃圈勝利在望!」

有人就企圖轉移視線,「賤種公僕」就發帖話「點解係× mirror而唔係×接job既(嘅)經理人」,仲叫黃絲「認清敵人,藝人無得say no」云云。

話姜濤曾衝擊立法會鬧警察

「解密工作室」就唔知係真爆料定係靠害:「聽人講佢(姜濤)有份衝入垃圾會,仲有份派物資,仲同唯唯一齊×狗。我就聽人講嘅,佢咁易認。」

「賤我感覺良好」發帖反擊:「Mirror賣美心,hsbc廣告都仲要盲撐,教識我咩係condom。坐緊既(嘅)手足,原來真係手joke。有冇諗過,當年人地(哋)就係『裝修』元氣、美心、Starbucks。呢()家,有個自稱/被稱黃既(嘅)叫人去食,仲要成村人護佢。多謝晒你哋,定2021年大家覺得佢地(哋)真係抵坐?自己拎(攞)黎(嚟)?」