●葉翠翠跟吳若希(右二)以母親身份亮相新節目。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)葉翠翠與吳若希日前亮相節目《日日媽媽聲》, 分享懷孕感受,身為3子之母的翠翠,透露懷孕一次比一次辛苦,到第3胎時更可以用恐怖來形容,她說:「因為密集式3年生3個,嗰陣好辛苦,懷孕時有產前抑鬱,生完又產後抑鬱,冇耐又有BB,產前抑鬱又嚟喇,去到第3胎,正值屋企搞裝修,喺預產期10日前去咗睇一個單位,跟住唔使24小時就生咗,先係喺屋企穿羊水,之後去醫院,因為醫生做緊手術,等咗6個鐘,好辛苦,生完又要搬屋同湊3個小朋友,抑鬱就爆出嚟,試過有一刻更匿喺廁所喊同有一刻想做傻事,之後同自己講:『個仔大個會唔記得我。』最終想清楚就打消念頭,每日堅持做運動,家就好正常喇。」

翠翠認為最緊要是身邊人能否幫到手,她又大讚老公對她照顧得好,十分滿分的話會給老公9.5分,扣分原因是她懷孕期間,試過凌晨兩、三點想食腸粉,因為半夜買不到,於是老公翌日一早就開車去買給她吃,買完才返工,其間她致電提了老公兩次記得要落甜醬,但最終都是沒有落甜醬,令她很生氣。

育有一子一女的吳若希,表示佗兩胎的感覺有如天堂與地獄,佗第一胎真的太舒服,唯一辛苦是尾段時間,胎兒開始變大令到腰骨痛,到佗第二胎感覺有如去了地獄:「試過從朝早10點一直嘔到12點,係冇停過,不停攬住個馬桶好痛苦,一直以為自己係腸胃炎,好彩冇食藥。」