(香港文匯報記者 郭家好)自從攬炒派區議員借消費黑暴上位後,一直無所作為,反而將區議會搞到泛政治化,更甚者民主黨元朗區議員鄺俊宇最近被踢爆,去年加入嘅3個委員會,全年合共開會16次,結果只出席咗兩次,缺勤達14次,連網民都揶揄:「『神』,果然係存於虛無之中。」「神」就係神,不過最叻就應該係神隱囉。

事先聲明,區議會委員會係由區議員自行選擇加入,冇強迫成分,而從責任上嚟講,加入得就要去開會都係一件好正常嘅事吧?但係偏偏有人反其道而行,一次會都唔肯去開,講緊嘅就係鄺俊宇。

查會議記錄 揭遲到加早退

根據元朗區議會委員會區議員由2020年1月1日至12月31日嘅出席記錄,鄺俊宇淨係喺5次交通及運輸委員會會議中出席過兩次,只達應該出席嘅40%。香港文匯報再翻查委員會會議記錄,發現佢出席第一次會議時遲到加早退,上午10時55分先到,但下午12時45分就早退離開,而第二次出席會議時雖然有等到個會議結束先走,但都係上午10時20分先到場,遲到喎。 

事實上,根據元朗區議員資料介紹,鄺俊宇唔單止係交通及運輸委員會委員,同時亦係文、藝、康、體、福利、教育及治安委員會委員,地區設施管理委員會委員,呢兩個委會員2020年分別開過6次及5次會議,但鄺俊宇從未出席。由此可見,加埋交通及運輸委員會委會,3個委會員合共開咗16次會,但鄺俊宇淨係出席過兩次,缺勤達14次,缺勤率都可謂係非常高。

「元朗藍本」:出勤紀律欠管理

同時,新聞媒體網站「元朗藍本」亦指出,事件反映區議會內目前區議員出勤紀律欠缺管理,例如「地委會」主席民主黨吳玉英和「文委會」主席「動元十八」方浩軒,就鄺俊宇從未出席有關委員會會議均冇作出任何處理。由此可見,有包庇嘅嫌疑。另外,「N.T. 監察聯盟」亦P圖恥笑鄺俊宇,話「提提大家:鄺俊宇最後上線時間(係)上個月25:25p.m。」

 面對「鄺神」神隱,唔少網民都揶揄鄺俊宇見唔到人係「正常」㗎。「梁鵬」揶揄:「『神』,果然係存於虛無之中。」「Wai Kwan Wong」譏諷:「 牠是『神』,正常看不見。」「梁麗珍」批評鄺俊宇白逗人工,「辦事處都不用返啦,人做議員,佢做議員,睇怕無一個好似佢咁嘆,工不用返,工資照袋,就算兄弟企街乞討佢都不用現身,躲藏豪宅,吃喝玩樂?兄弟要加油呀!」「Ga Ga Yg」笑言:「尋『神』記」。「Tom Wong」認為:「(鄺俊宇)在豪宅出住糧諗緊」。

責任編輯: 林為