●「無神論者的巴別塔」問劉細良點解唔公開「城寨」盤數。 「無神論者的巴別塔」fb截圖

賣樓袋4380萬元仲叫人課金 網民譏黃絲盲撐太笨

攬炒派近排頻頻賣樓走佬,日前又再有人沽售物業。據《蘋果日報》報道,網台「城寨」創辦人劉細良、鄺頴萱夫婦將北角半山豪宅以4,380萬元售出,成交價創項目新高。劉細良原來咁疊水嘅消息一出,就令班成日俾人踱水嘅黃絲呻笨,鬧爆佢:「正宗人血饅頭大王。」有網民就譏笑:「呃埋錢走埋佬歎世界,一早就拆穿晒啦,係你班笨×黃絲唔聽咋……不分化不割席呀!」●香港文匯報記者 黃書蘭

「無神論者的巴別塔」facebook專頁噚日撰文咁話:「其實黃屍(絲)神棍何其多?劉細良嘅『城寨』只係其中一個比較有代表性嘅……點解『城寨』賺咁多錢,仲要招請義工做牛做馬?……偏偏今時今日黃標冷氣軍師月入過百萬,前線『勇武』無錢開飯咁×離譜嘅問題,卻連聲都唔聲……鬼咩,班左膠同飯民Friend底,黃標KOL CAP ×晒啲資源都不分化不割席呀!」

要交會費又要「科水」聚餐

「城寨」成日叫「手足」課金,又整埋patreon(眾籌會籍),唔少網民都大嗌掠水。好似「Henri Lam」咁話:「好憎見到啲patreon。好等錢使?」「Arbulu Funn」就話:「老千愛財,取之有計。真係好多豬follow班×噏KOL咖(㗎)!連魑魅魍魎既(嘅)猿猴家族都咁多fans㗎!」

「GO Zoo」都問:「見佢又賣洗手液,又賣消毒藥水,又賣3D打印的唔知乜×。仲要鬧人哋出價低!又要交會費,又要『科水』聚餐…… 有無幫過HK人?」「孔明」就問:「這是黃色經濟圈定黃色刮籠圈?」

黃絲後悔「覺得自己好傻」

今次劉細良被揭疊水,就令唔少「手足」恍然大悟。「Niffy Chan」話:「唉,2019年有一段時間都好捧佢場,回望過去都覺得自己好傻仔。」

「華浩祥」都話:「出×晒名做乜×都可以大淡(啖)人血饅頭!食完又唔回饋返香港,呢種恨我到死嘅一日都會記著(着)。」

「Monchihi Hihi」就話:「點解劉細良咁有錢都仲叫人課金嘅?課金比(畀)佢果d(嗰啲)人分分鐘樓都無疊,公屋都無間,衰×過民主黨用政治獻金買音響喎!」

有網民則笑班黃絲盲撐。「Li Edith」話:「俾(畀)機會大家買贖罪券!」「Koo Wing Bun」就話:「叫完『我真係好×鐘(鍾)意香港』,跟住就賣樓移民。」

「Paul Lee」就用設計對白:「四千萬唔夠呀,你班死蠢『城寨』人仲唔課金比(畀)我歎世界。」