(香港文匯報記者 雨航)黃圈真係奇葩多,有人懶,有人淫。同黑暴分子關係密切嘅「獨立音樂人」霍朗齊近日喺facebook開post,講起佢曾經搵咗位「家長」照顧一名「手足」嘅生活,點知呢位「手足」近日俾「家長」以停止畀生活費嚟威脅佢上床。涉事「手足」拒絕後山窮水盡,惟有搵返霍朗齊求救。霍朗齊其後呼籲網民「真心」幫吓呢位「手足」,點知「連登仔」講盡風涼話(見表),話事主有手有腳唔該自己賺錢。唉,雖然「連登仔」似乎都講得幾啱,但以前說好的不割席呢?

「家長」照顧「手足」?原來係想呃人上床。此前涉及「十二港人潛逃台灣案」而被控「串謀協助罪犯」嘅霍朗齊,近日貼出同涉事「手足」嘅對話內容截圖。事主話,早前由霍朗齊介紹畀佢嗰位「家長」一直照顧佢嘅生活費同住宿費,但呢位「家長」兩個月前就迫佢「出賣身體」,話要同佢上床,否則就會停止支援佢。

霍朗齊爆料後抽身等「私了」

事主仲好慘情咁話,自己最後拒絕咗「家長」嘅要求,靠自己捱咗一個月後「就嚟冇錢交租」「唔到走投無路都唔想求人幫」,所以希望霍朗齊可以再幫幫佢喎。

唔少黃絲網民都要求霍朗齊公開涉事「家長」嘅資料,話要聲討呢啲人面獸心嘅敗類。「Tony Yeung」話:「唔可以一段嘢就係吖,霍生,你有冇多D(啲)証(證)據,查清楚有証(證)據就攞出嚟×,公審佢,唔好比(俾)對家入位。」但「蘇蝦宝」就反對:「開左(咗)名個家長可能會爆個小朋友資料!所以等個小朋友安定好先再算。」

霍朗齊就話事主唔肯公開個「家長」名,仲話要「私了」解決喎。有黃絲批評霍朗齊不負責任,霍朗齊就寸返對方:「我接觸超過2,000位『家長』,義務『家長』品行好靠自律,我無(冇)可能無時無刻監管每一個青年及『家長』……我理得晒嘅?你幫我湊其中五十個好嗎?」

「自己去黃店搵工啦你」

呢個post喺俾人轉發咗去「連登」後,成功獲得接近800個負評,絕大多數「連登仔」都講盡風涼話,盡顯呢班黃絲幾咁無良。「108078」就稱:「長貧難顧,大佬你冇計……唔係咩事都WhatsApp『家長』攞錢。」「quakies」就話:「人地(哋)無迫佢wow(喎),話晒都養左(咗)佢兩個星期(月)先提出,算係咁,選擇權係(喺)佢到(度),又唔係強姦。」

「卡富張伯詩」亦話:「(事主)細過15歲?如果大過15歲自己搵part time啦,就算飲食市道幾差應該肯搵都有人請,呢行長期缺人,仲要飲食最多黃店。」

「連登仔」極刻薄:「唔做」又求包養

ianndior2:你唔做「雞」我點養你呀?

掀起你的蓋頭來:佢地(哋)自己要求包養又唔付出,想點?

我不是她:佢真係無錢又唔想返工,就唔該同屋企人認錯返去住。

kinsir:先唔講個「家長」,兩個月前都已經知道被(俾)人接濟唔係長遠,都唔搵方法去照顧自己,如果係太細個搵唔到野(嘢)做,扮都好,咪番(返)屋企認下(吓)錯,過幾年可以獨立咪獨立。

11111111D:都已經過左(咗)成年×兩年,仲支持佢做乜×,根本就唔關黃藍事,呢d(啲)問題兒童就算冇呢場「革命」都會離家出走。有手有腳仲要乞資助。

大師兄黎明:邊有逼?扑個野(嘢)姐(啫),唔制咪收工。

置地揸𨋢人:黃就大晒咩,養你一世好唔好?

●整理:香港文匯報記者 雨航

責任編輯: 米婭