■ 李明蔚感謝有心人的幫助。

香港文匯報訊(記者 阿祖)歌手李明蔚於22歲時確診患上罕見的鼻咽腺樣囊性癌,接受多次各種治療及手術後病情曾轉趨穩定,惟2016年她癌症復發,開始半邊臉癱、說話不清、右眼不能閉合等狀況,到去年更擴散至肺、肝、腎等器官。李明蔚由於負擔不起龐大的醫療費用,昨日在社交網親自拍片作出緊急呼籲向各界募捐,期望籌到足夠醫療費去做免疫細胞治療續命。

她說:「好多謝大家一直支持鼓勵我,好感恩遇到好多人幫助我!令我有更大力量去生存!自從喺2012年發現患上罕見嘅鼻咽腺樣囊性癌,我一直都無諗過放棄,與癌共存。

喺呢8年我都曾經試過好多唔同治療,但都冇幫助,家癌細胞擴散到肺、肝、腎同骨,做過化療同電療,亦試過標靶藥,不過身體承受唔到副作用,所以都停咗,目前都無做任何治療!

最近我感覺到身體越來越差,腫瘤壓住神經線,令我面癱,眼珠同眼皮都郁唔到,有一邊聲帶癱瘓咗,令我說話同吞嘢都好受影響!最近仲開始唞氣唔順,心口又痛,器官脹大,令我開始日常生活都有困難!

但我仍然深信希望在明天,因為我仲有好多嘢想做,唔想爸爸媽媽再為我擔心!我知道有一種叫免疫細胞治療,我好希望可以去嘗試,但費用昂貴,好希望大家可以幫助我!等我能夠活下去!」

而馬浚偉得知好友李明蔚病情告急,日前已於網上舉行過直播演唱為對方進行眾籌,他所知李明蔚要做的療程費用龐大要接近200萬,亦希望有更多人可以幫忙伸出援手。