◆Kaho突然情緒失守大哭。
◆軒仔為Kaho送上柏克萊音樂學院線上課大禮。

香港文匯報訊(記者 子棠)洪嘉豪(Kaho)的兩場處男紅館騷前晚來到尾場,張敬軒(軒公)現身做嘉賓,並送上大禮,為他報讀了美國知名音樂學院 Berklee College of Music 一年的音樂線上課程,令Kaho又驚又喜,坦言會努力去修讀,不令軒公失望。

當軒公登場,頓掀起高潮,叫喊聲high爆紅館。Kaho 與軒公合唱了兩首後說:「軒哥,我真係好多謝你,上次我話我上到紅館我會請返你,我做到啦!」軒公回答:「我從來冇質疑過!」軒公再向大家表示,由細睇到Kaho大:「嗰個放咗學嘅波牛,來搵佢媽咪(軒公前經理人)收工,同我一齊食飯嘅佢,今晚已經係男神一樣。今日仲同我講話自己好驚好震,但一上台佢就已經Prince Charming 咁啦!」

軒公更向Kaho送大禮說:「唔知幾時開始,呢幾年去紅館做嘉賓興送禮,我都帶咗份禮物嚟,既然你成日話我似你哥哥,做哥哥就梗係要供書教學,所以我幫你安排咗個學位!喺我人生之中,我覺得最大的遺憾係冇好好讀書,讀唔到大學或者一啲鍾意嘅藝術課程,所以我幫你報讀咗呢間學院嘅online課程,呢個課程係有證書㗎!上堂時間係2024年秋天,一共同你報咗五個課程,全個證書上堂上到2025年冬天,亦都唔會耽誤到你幕前工作,因為上堂時間係美國時間,香港凌晨!」然後把報讀課程的報名認證文件給Kaho看,又說:「你睇下個銀碼,係咪似八位數字 ……」Kaho及全場都即時嘩嘩聲,軒公就笑道:「唔係 ,我blur 咗個報讀價錢啦,但你望下我用咗個咩名幫你註冊埋學校個網站?」Kaho望着讀出「kaho study great great great ……」,軒公即時笑道:「你做咩讀晒出嚟,一陣俾佢哋炸爆你個email 啦!你真係好天真!咁你讀埋我幫你set嘅password,都係有意思嘅,反正可以再修改 ……」輪到Kaho醒目道: 「我一講完就即刻俾人改咗啦,你真係天真,軒哥!」引爆全場大笑。軒公再指Kaho讀完課程會送埋畢業帽,Kaho則認真向軒公道謝及承諾會好好讀書!

此外,Kaho當晚一度情緒失守大哭,喊足3首歌,因氣憤自己首場表現欠佳。而這晚還得到張天賦、周柏豪、陳健安、姚卓菲等眾多圈中人到場支持。