◆炎明熹演唱會尾場三度落淚。
◆任賢齊搞笑讓Gigi叫小齊哥,唔好叫Uncle。

香港文匯報訊(記者 子棠)炎明熹(Gigi)一連三場《炎明熹Gi—FORCE演唱會2024》前晚圓滿落幕,最後一場演出,Gigi感動得三度落淚。

Gigi的尾場個唱同樣獲不少圈中人捧場,包括陳煒與丈夫陳國強、姜皓文、陳山聰與囝囝陳霆軒、李幸倪等。Gigi依然狀態大勇落力地唱跳,不過打後空翻時就發生了小插曲,正當Gigi完成動作落地時,可能用力太猛被身上衛衣的帽「兜頭笠」,遮擋了視線,Gigi先露出可愛尷尬的笑容,再秒速整理衣服繼續跳唱,緩解了這個蝦碌場面。當晚亦是去年十月因颱風而取消的補場場次,Gigi問觀眾當時有沒有失望,而得到全場大叫「冇」,立即笑讚歌迷思想正面。

當Gigi演唱《星語心願》唱到「讓你知道我愛你」時,台下即熱情回應「我都好愛你呀」。她表示小時候看電影《星願》已經很喜歡電影的男主角,隨後唱出《對面的女孩看過來》,任賢齊(小齊)突然現身合唱,歌迷驚喜得全場大合唱為演唱會掀起高潮。小齊謙虛感謝Gigi畀自己機會做嘉賓。他又笑謂Gigi與自己的女兒同一年出世,搞笑地說:「人多嘅時候叫我小齊哥,唔好叫Uncle呀。」而Gigi就送上印有小齊名字的水樽作回禮。小齊自嘲年輕的時候仍會飲凍飲:「漸漸就用咗暖水壺啦,好多謝你。我真係喺成間公司都講,佢係未來嘅天后,希望大家都畀多啲機會Gigi。」

獲林智樂讚抗壓能力強

林智樂(Felix)力讚Gigi除了唱功了得,抗壓能力亦很強:「雖然有好多人讚佢,但有時都有啲好尖銳嘅留言,但佢都冇嘢,更重要係由我啱啱識佢到𠵱家,佢個初心都冇變,對每個人都好好。有時記者朋友問我會唔會羨慕Gigi嘅事業,我覺得唔係羨唔羨慕,而係佢真係好值得擁有!」令身旁的Gigi十分感動。

當晚Gigi應歌迷訴求唱出新歌《還有一艘救生艙》,以慶祝MV在短短4天破百萬點擊,但卻一時感觸唱到喊,台下歌迷大叫「加油」為Gigi打氣。安歌時Gigi再特別加唱《你是你本身的傳奇》,Gigi落淚表示台下每位歌迷都是一個傳奇,一起成就了她的歌手夢;到唱到最後一首歌《Only For Me》,Gigi望向歌迷用手機燈營造的一片燈海,淚水再一次滑落,而演唱會在淚水與不捨之情下,感動落幕。