◆馬浚偉新官上任促改革。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)馬浚偉(馬仔)上星期加盟新城電台,並出任新城廣播首席營運總監,上任後積極部署優化工作, 頭炮就是邀請前新城DJ陳小芝回巢出任新城「數碼媒體及業務拓展總經理」,同時晉升現任DJ葉文輝(啤梨)為「創作總監」兼繼續擔任節目主持, 昨日馬仔聯同陳小芝及啤梨會見傳媒。

馬仔表示對新工作仍在適應當中,但都算適應得快,因自己每朝8點便回到公司,但沒強迫員工幾點返工,因相信員工會用心做好工作,但就提議員工夜晚沒必要就不要留在公司,不要將工作帶回屋企,因他覺得收工後就要好好休息,工作與休息要平衡,好希望將這個文化帶入公司。

滿腹大計的馬仔,透露公司將仍會有很多改革及新計劃,當中包括續有內部調整及工作晉升,亦會有主持人加入,不過暫時未可透露是誰,有待2月15日公司進行團拜及節目巡禮,到時才正式公布。

升職為「創作總監」的啤梨,透露在新城26年,雖然中間與新城轉為合作模式,但昨日正式轉為正職,他說:「多謝馬生賞識,佢係我伯樂,亦都多謝娘家新城,令我無論係生活同工作方面都見到曙光,(今次升職加薪?)加人工好開心!」另一位元老DJ陳小芝,亦表示多謝馬生帶她返娘家,但短期內亦不會開咪。

馬仔指陳小芝現時主力做業務拓展及新媒體方面工作,而日後新城在行銷方面則會比以往做得更主動,他說:「我哋所謂嘅改革全部都係內部增強,係開心嘢,資訊台亦會有好多新動作,(會否裁員?)我哋唔會裁員,對我嚟講裁員係一個消極的發展方法,𠵱家亦睇唔到有呢個需要,反而覺得發展最緊要,亦不會刻意加人手,覺得內部整合比較需要,搵更加啱嘅位畀同事係更重要,等大家有多啲發揮機會,自問呢個都算係小弟強項,發現每一個人嘅能力, 擺佢做啱嘅嘢,可以做多樣嘢嘅時候,佢嘅價值又增大,至於去到自然流失,就係任何企業都有。」

踏入新一年,問到公司可會加薪?馬仔表示因加入新城時,已是新一年度,所以加薪方面不是他可決定到,要待明年才想,目前要專注做好今年的節目。