◆連詩雅、鍾雨璇、鍾浠文、鍾嘉駿出席《旭茉 JESSICA》OL Favorite Brands Award 2023 頒獎禮。

香港文匯報訊(記者梁靜儀)連詩雅(Shiga)和鍾浠文(Zelia)昨晚出席時尚雜誌活動,新婚不久的Shiga透露婚後病了二三個星期,近日才痊癒,又大晒幸福表示幸有老公陳家樂照顧。

Shiga表示,「可能因為婚前很大壓力又頻撲,婚禮結束當晚我同家樂攰到講唔到話,感覺似一日完成兩場演唱會一樣,完成婚禮後鼻敏感、氣管敏感及鼻竇炎一次過發出來。」Shiga又讚老公很好,在她生病的時候照顧她,雖然廚藝一般,但都煲粥給她吃和幫手做家務,而病癒後她會開始養好身體,準備迎接之後的唱歌工作。問到是否養好身體生小朋友?Shiga稱生小朋友要順其自然:「做所有嘢都需要養好身體,生小朋友順其自然啦。」

婚後仍未去度蜜月,Shiga說蜜月地點將由往歐洲順道看球賽,改為陪她去馬來西亞開騷。問到是否一定要出亞洲?Shiga說:「我只係唔想度蜜月嘅地方係同工作有關,我哋都未試過正式去旅行。」

Shiga的師妹Zelia透露之前去了新加坡拍攝旅遊節目,接着又到內地及在港拍攝劇集。談到師姐Shiga已為人妻,何時輪到她?Zelia透露跟圈外商人男友D先生拍拖10多年,都有傾談過結婚話題,早已視對方為結婚對象。問到男友求婚沒有?她笑說:「男友經常都講求婚,但我有拖延症,佢急我唔急,同埋大家都唔係鍾意鋪張嘅人, 鍾意低調,但屋企人話唔得。」 她又否認跟男友同居, 因需要個人空間。