◆劉佩玥坦言要加倍努力。

香港文匯報訊( 記者 梁靜儀)劉佩玥( Moon)昨日身穿短裙,一身春裝打扮到觀塘出席商場復活節活動。阿Moon表示曾在復活節親自下廚煮大餐,她說:「我會煮三色椒炒雞柳及白酒煮青口,我都好驚唔熟,不過有爸爸從旁指導, 父母食完都冇問題。」問到她廚藝麻麻,爸爸可擔心她嫁唔出?Moon倒不擔心嫁唔出,並笑說:「結婚都唔係一定要搵個識煮飯嘅做老婆,如果冇人要,相信爸爸都會包起我一世,同埋細佬結咗婚,佢哋都唔想我咁快嫁,否則會好悶。」

近日無綫助理總經理(藝人管理及發展)樂易玲接受內地傳媒訪問時透露力捧旗下四生四旦,阿Moon亦榜上有名,她開心的說要加倍努力:「好驚喜又榮幸, 因為我哋4個女仔(陳瀅、陳曉華、蔣家旻) 一齊拍《美麗戰場》 係好朋友,更加要加倍努力, 不負大家對我嘅期望。」

一劇接一劇的阿Moon 她又透露完成新劇《奪命提示》後,將會接拍劉家豪監製的《逆天奇案II》。問到受力捧可要簽長約?她說:「本身個約都好長,長唔長約唔係最重要,因為自己好鍾意演戲,仲有好多嘢都未試過、未學夠,公司亦有好嘅平台畀我不斷學習。」