◆ 陳瑞菱表示媽咪做美容,但自己除疤依然要付費。
◆對於候選佳麗的唱跳表現,趙增熹(右)及麥秋成齊稱要有奇跡。
◆ 一眾候選佳麗皆擔心會挨罵。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)19位香港小姐候選佳麗前日到愉景灣進行特訓,並分為音樂劇及舞蹈兩組,其中14位佳麗昨日接受導師趙增熹及麥秋成的音樂劇訓練,出名嚴厲的趙增熹更狠批佳麗唱功欠奉及「唔啱音」,希望用一個月時間可以睇到奇跡出現,麥秋成亦希望有神跡出現。

趙增熹受訪時皺着眉表示聽過佳麗試唱後,覺得她們在音樂劇部分要唱、又要跳及演,而唱歌部分好艱巨,問到可有佳麗五音不全?他說:「不如你問有冇人唱得啱音啦,有1個半個唱啱音,都仲有1個月時間畀佢哋追嘅,希望可以睇到一個好大嘅奇跡。」他自言出名嚴厲,所以佳麗見到他時都很少出聲,希望她們有一個很大的進步。他又苦笑說:「基本上可以話係監製整蠱我同整蠱佢自己,如1個月後可以做到成績出來,成功感都好大。(可有忍唔住鬧人?)我唔覺得我有鬧人,只係大聲啲講出我嘅要求,所以我間中至出現,(係咪驚教到嘔血?)盡力而為,應該冇事嘅。」

麥秋成笑言聽到一班女仔唱歌時的節奏感,已經感到一額汗,因為節奏感同跳舞有關,她們愈唱愈快,希望用一些道具去幫助她們,他說:「始終唱加跳其實幾難及辛苦,又要記歌詞、啱音又要跳得準,對佢哋同我來講都係一個挑戰,希望喺鞭策下有神跡出現。」問到教佳麗跳舞前,可要問准太太湯怡?他笑說:「唔使,有咩人可以fight得贏佢,不過,我都請了一個女助手幫手,始終跳舞有肢體動作會有身體接觸。」

陳瑞菱怕被誤會博同情

3號陳瑞菱自言喜歡唱歌,更透露跟過麥潔文學唱歌,但沒有參加過歌唱比賽,而且已經有一兩年冇練習過,不過,對於自己都有信心。問到可覺得導師嚴厲?她賣口乖地說:「嚴師出高徒,佢都係善意批評。」

昨日一眾佳麗以露腰運動裝現身,她的腹部之前因手術留下一條長疤痕,雖搽上了遮瑕膏,但仍十分明顯,而她亦大方表示已經接受了疤痕:「佢(指疤痕)提醒我帶出正能量畀大家,同更加珍惜生命,我亦冇因新聞曝光後首次露疤感到有壓力,只係有段時間唔想畀人知呢件事,唔想佢哋以為我博同情。今次都冇諗過大家會知。」她透露已開始去做激光淡疤,預計要做四五次療程,未知決賽前可會見效,她笑說:「好彩媽咪做美容,但我都要畀工錢,只係收平啲。」

9號陳銘鳳和10號何思懿在佳麗的嗜好欄上均填上唱歌,陳銘鳳自言未真正接受過專業唱歌練習,都希望可以提升自己的唱功,亦覺得自己有很大進步空間。何思懿笑指平時喜歡唱K,但距離專業仍有段距離,她笑說:「有朋友讚我唱得唔錯,但經過今(昨)日,咩信心都冇,但會繼續努力,(如何創造奇跡?)我哋都會盡力,雖然效果未如理想,相信之後再練習,應該會有進步。」她又讚3號陳瑞菱聲底厚,唱英文歌好聽。

問到今次外景拍攝可辛苦?何思懿直言行程辛苦,前一晚凌晨兩點才睡覺,翌日清晨6點便要起床,要保持身段又不敢吃東西,但沒有後悔參選。陳銘鳳則示開心認識到一班優秀的朋友,令她的廣東話大有進步。

8號林鈺洧開心透露比起第三次面試時已瘦了4kg,但仍想減多3、4kg,雖然要減肥,但想減得健康,所以都有照進食及有做運動。13號邢慧敏指林鈺洧趁小休時間就做Sit up,其他佳麗都笑她:「使唔使咁勤力呀。」林鈺洧就指邢慧敏天生瘦底不會明白。說到她身型纖瘦不用減肥?她說:「朋友話我上鏡太瘦,做Model都OK,但上鏡就要肥返少少。」

談到對昨日受訓的表現,邢慧敏自言未試過上台唱歌及跳舞表演, 對她來說是好大挑戰,她笑說:「覺得自己唱得都OK嘅 ,未到五音不全,仲有好大進步空間。」林鈺洧就稱未表演過唱歌, 所以都想挑戰自己:「平日都係做開Model影相行Catwalk,所以聽到自己開聲都有少少懷疑自己, 但我都會繼續努力唱好佢,(揸住支咪有冇手震?)咁又冇, 淨係諗老師唔好鬧我。」問到她們可覺得趙增熹老師好嚴厲?邢慧敏坦言有些佳麗都好驚上堂被老師鬧,但嚴師出高徒。