◆軒仔送上絕版名錶給馮允謙留念。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)馮允謙(Jay)一連四場的《Have a JAY Time 2022演唱會》,前晚在五度安歌下圓滿落幕,全場更高舉「下次紅館見」手幅搞驚喜。

早前Jay擔任張敬軒紅館個唱嘉賓時,給軒仔兩張手繪門票,前晚輪到軒仔做Jay的尾場個唱嘉賓,軒仔笑言未能憑票入場,可能是戴了口罩,二人合唱《愛斯基摩人之吻》後,軒仔指二人相識超過10年,曾有一段短時間是同門。軒仔更送上絕版名錶給Jay留念,說:「唔知幾時開演唱會要送禮物啦!見佢咁暴露應該補下身,諗過送食物但我都無得食!諗唔到送乜,於是我打開夾萬,08年我首次踏足紅館,之後出糧,人生第一次收到咁大份收入,所以買咗一隻好出名嘅手錶送畀自己,今晚我決定送呢隻手錶畀你。」軒仔又親自為Jay戴上,並說:「希望你唔好介意係二手,呢隻手錶陪伴我開過好多場演唱會,每次綵排都會戴住佢,當時有一段好長嘅時間,呢隻手錶係我人生最貴嘅手錶。」他並語重心長:「希望藉着呢隻手錶話你知,我哋呢行好現實,長江後浪推前浪,珍惜時間,把握機會,我哋紅館見!」Jay感動得攬實軒仔,說:「我一定會加油!」Jay送上一個會響的金色球體給軒仔。

Jay在完騷後接受訪問,談到軒仔做嘉賓兼送名錶,他笑言從未收過如此貴重的名錶,驚訝軒仔如此錫他,不知道如何報答,說罷他即場戴上名錶展示一番,又笑言未必會戴,可能放進夾萬保存。說到將來可在紅館開騷時佩戴?他笑說:「上紅館一定戴,公司有計劃入紙紅館,希望好快有結果。」講到女友未現身支持,Jay表示不敢嬲女友,但笑言會嬲孖生弟弟,因他去旅行也不來支持他演出。