◆左起:曾比特、炎明熹和劉惜君大跳可愛舞。
◆克勤挑戰自己,在表演中特意加入跳舞元素。

香港文匯報訊(記者 達里)《聲生不息》今周主題是「勁歌金曲衝刺夜」,楊千嬅與李克勤隊伍將分四輪比拚,演唱歷年《十大勁歌金曲頒獎典禮》的得獎金曲,歌曲名單有葉蒨文《瀟灑走一回》對李玟《愛的根源》;周筆暢、安崎《醒醒》對林曉峰、馬賽克樂隊《朋友》;林子祥、單依純《千億個夜晚》對楊千嬅、毛不易《可惜我是水瓶座》;曾比特、炎明熹、劉惜君《失戀》對李克勤、李健、魔動閃霸《雨夜的浪漫》和《護花使者》, 勝出一方將可於最後一集的「金曲盛典」中全員上陣。

克勤今集跟李健及魔動閃霸一齊演唱《雨夜的浪漫》和《護花使者》,克勤表示:「《雨夜的浪漫》係『十大勁歌金曲』嘅歌曲,《護花使者》就是彩蛋。不過我哋特登唔將《護花使者》個歌名寫出嚟係因為想畀觀眾有個驚喜。《雨夜的浪漫》編曲部分由李健負責;而《護花使者》就係我負責編曲。」

由於想讓觀眾有耳目一新的感覺,克勤這次的表演特意加入跳舞元素,更認真備戰,提早差不多兩個星期開始準備,「大家都知道跳舞一向都唔係我強項,自己知自己事,所以我提前咗個幾星期去排練,每一日都捉住排舞老師去排練,排咗幾日之後就拉埋魔動閃霸一齊。其實足足排咗超過一個星期,我係抱住一個將勤補拙嘅心態去做,因為喺呢個舞台上我唱咗好多抒情歌,係時候畀觀眾一個驚喜,呢個都係一直想擺入《聲生不息》節目裏面嘅元素,但係要搵一個適合嘅時間去做。」除此了跳舞,克勤更「試新嘢」,跟魔動齊齊玩Rap,「廣東話Rap嘅歌詞係我自己寫,要感謝魔動一路教我點樣Rap,因為對於我嚟講,Rap我唔係好在行,但呢個當然係佢哋強項,所以佢哋一路話畀我聽個拍子點樣去唱Rap,其實係有Tone、有Key,係有好多學問喺裏面,絕對係上咗一課。」最後,克勤這個突破的表演勝出,令到總比數跟對手打和,從而令克勤全隊進入決賽。

炎明熹竟稱期待經歷失戀

而炎明熹、曾比特、劉惜君組成的「失戀陣線聯盟」演繹《失戀》,三人輪流晒唱功、萌樣及大跳可愛舞。經過《聲生》連月來磨練的Gigi更是愈唱愈放,不但表情多多、動作自如,更不時上演「內心小劇場」,配以特色舞台相當精彩。Gigi更謂期待經歷失戀,她解釋說:「有人話冇經歷過失戀嘅青春係唔青春嘅,所以我今次要嘗試失戀一番。」