●對於被指生活富泰,何依婷親自解畫。
●眾人對首集總收視感滿意。
●被胡鴻鈞攬着,羅天宇似甚是陶醉。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)胡鴻鈞(Hubert)、羅天宇、何依婷、林穎彤、海俊傑、康華、蔚雨芯、伍富橋等,昨日到將軍澳電視城出席《十月初五的月光》「聽·你不斷呼叫我」宣傳活動,席上監製陳志江宣布第一集七天跨平台總收視為23.5點。

劇中Hubert和天宇大玩「HeHe情」,而觀眾亦甚為受落,天宇笑指Hubert第一日見到他已很熱情。Hubert自言向來很喜歡將內斂的人變得火熱,拍攝時都專登撩天宇。說罷又問天宇是否享受?天宇就笑說:「Enjoy!我都未試過同男人有咁多身體接觸,由腳到背脊都好緊貼, 不過有佢喺度,氣氛真係好好多。」Hubert又指真實的天宇其實是好幽默的。

胡鴻鈞盼觀眾給耐性看戲肉

談到劇集播出至今,外界似乎負評較多,Hubert稱明白以觀眾角度,頭五六集還未到戲肉,之後的情節會好好睇,希望大家給多點耐性。對於網民拿他跟張智霖版本「初哥哥」作比較,Hubert稱不會有壓力,又稱接拍前已知無得比較,因張智霖永遠是經典。談到他的對手何依婷被批聲線太高音吵耳?Hubert就力撐說:「我又唔覺,只係角色同情節需要,依婷好勤力,唔使埋位就睇劇本。」

飾演君好的何依婷,對於劇集播出一星期以來的批評,她表示未有刻意去睇觀眾留言,明白有人鍾意亦有人不鍾意都是正常。說到網民嫌她的聲線太高音吵耳?何依婷亦覺有此問題:「我自己睇返都覺得有少少,之後同監製講君好唔使咁高音,之後啲聲線壓沉咗,希望大家畀機會我。(好大壓力? )拍劇嘅時候冇壓力,問心無愧,不過對自己要求高,劇集播出後開始有壓力,原來大家關注我把聲線同演技,我會落多啲苦功,希望大家畀啲空間我。」

另外,有報道指她近日生活富泰,經常出入名店外,又搬屋和駕駛50萬名車,對此何依婷解釋:「架車係二手車,講過好多次,不過真係好難令人明白,啲人話我唔使做,其實嗰日去完Salon整頭,之後仲要做嘢,話我出入名店?我只係行吓街,都冇買嘢。(搬屋呢? )多謝大家都關心我住喺邊,現階段我冇錢買樓,嗰度都係租嘅,影響到家人同埋朋友有少少內疚,冇盡力去保護佢哋,希望大家關注我嘅工作。」