●黃子恒的凌空飛躍進攻動作技驚四座。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)黃子恒在無綫台慶劇 《拳王》 中飾演拳手葉迎風,在前晚播出一集,迎風以駿風拳館代表身份打入泰拳冠軍賽,迎戰石傲山(黎耀祥飾)旗下拳館Gavin Fitness的代表。拳賽甫開始,迎風因舊患復發處於下風,但憑着驚人毅力扭轉劣勢。

監製陳耀全(Andy)坦言該場拳賽戲難度極高,故劇組除了事先安排替身給子恒外,負責動作指導的冼灝英師傅亦沒有為子恒設計太高難度動作;不過子恒自我要求頗高,認為既然要飾演拳王就要似模似樣,故除了堅持所有動作均親身上陣外,並即場要求冼師傅教授高難度動作。Andy透露子恒拍畢該場戲後翻看Playback時,更激動落淚。

子恒指最感動是現場所有人、包括演員和幕後均為他鼓掌:「其實好多動作我之前都未做過,到真係做到其實好激動亦好感動;我經常諗如果我畀唔到難度高嘅動作出嚟,我會對唔住葉迎風呢個角色,我希望觀眾係真係會覺得,葉迎風係真係識打拳嘅。」他又感激飾演其對手的陳偉洪:「佢為咗拍出嚟效果好,好肯『硬食』我啲招式,令我啲動作做得更加放心。」