●林作與女友裕美錄影。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)林作與女友裕美昨日為香港開電視全新節目《世界零食開倉戰》擔任嘉賓及錄影,裕美表示愛吃零食,而男友林作則聽阿媽話,從小到大都不吃零食,反而同裕美一起後才吃橡皮糖。說到橡皮糖,裕美就投訴當日林作追求她時,很捨得買70、80元一包的橡皮糖給她,現時追到了就只買5元一包的糖給她。

林作被問到如何運用之前在拳賽中獲得的酬金?他說:「換咗屋企個花灑頭,同埋幫兩部車換冷氣,花咗成7萬蚊。」裕美就冷冷地說:「關我咩事?都冇請我食飯。」再問到林作可有獎勵女友?他說:「我每個月定期支出好大,裕美又買多咗隻狗,屋企現在有4隻狗,又一齊瞓,床上床下大戰,令我生活好唔安寧,自己冇地位,地位極度低微,所以盡量唔留喺屋企。」說罷又扮作跟裕美生疏說:「你別來無恙嗎?」

問到裕美想男友送她什麼時,她卻稱只想收回入油錢:「畀返入油錢我就算,之前車佢(指男友)準備比賽,每兩、三日入一次油,每次成千蚊。」林作亦認數,但表示數目不大,之後又指近日屋企很多東西要換,笑問到可要換女友?他笑說:「我哋現在似生意拍檔多過似情侶,都係簽吓股份、合約。(幾時簽婚書?)我冇諗過生仔,冇考慮結婚。」至於裕美就趁機大踩男友說:「我想嫁畀個靚仔,想搵個似金城武,不過好難。(叫男友執一執外表?)佢冇得執,冇得救。 」