● 裕美也沒料到林作只受了輕傷。
●林作收到了出場費支票。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)林作與鍾培生的百萬拳賽已於上星期舉行,林作雖然被擊敗,但就可得到鍾培生給他的百萬出場費,昨日林作在個人社交平台上載手持支票的相片,並留言:「認真的,多謝鍾生。」不過支票上的銀碼只有港幣943,440元,據悉是扣除了林作購買拳賽門票的錢後的銀碼。

前晚林作偕同女友到灣仔接受直播訪問,他表示收到鍾培生給他的支票,作為日前拳賽出場費,他說:「係期票,應該星期四(23日)先兌現,(點解會係期票?)佢有講因佢啲錢要轉過來,有錢人啲錢係比較分得散啲,兌現後第一件事想做係影返張相,話畀大家聽呢個錢真係袋袋平安喇,(你擔心兌現唔到?)鍾生(鍾培生)咁有錢點會兌現唔到?始終未落袋總有啲不安全感。」問到如何運用這筆錢?林作表示請裕美食飯或者儲起來買保險。

裕美卻嫌男友請食飯行貨,並笑說:「識佢第一日已知佢孤寒,冇嘢可以『鑿』佢,呢排仲要我車出車入,油錢都蝕埋。」笑問她為何還跟對方時?林作即插口說:「你搞錯咗喇,係我跟佢,佢好旺夫,(點報答女友?)女友物質上都有晒,家每個月搵錢多過我好多。」

談到傷勢,他表示只是擦傷都唔痛,所以沒去睇醫生,由它自己好返。裕美亦稱估不到男友的傷勢如此快痊癒。笑問到豈不是冇得咀嘴?裕美笑說:「不嬲都冇,對佢冇乜興趣。」林作又稱如果價錢合適的話,會再考慮再上擂台打拳:「因為100萬打場拳自己都覺得係奢侈,我願意考慮,(如果有人贊助裕美打你呢?)有人肯畀我100萬,我跪低畀佢打,總之有錢收,好多嘢都肯做。」

否認涉轉播賽事

談到裕美被指有不雅片流出,二人表示至今仍未睇過短片,問到林作沒興趣睇嗎?他說:「我同佢(裕美)相處耐咗都見慣,所以都唔係太大興趣。」當問到他以前可有拍過這類影片時,初時林作聲稱以前與「舊愛」拍好多,希望將美好一面留底,但就沒有裕美份,當記者再追問之下,他即改口說:「我講笑啫,(有冇拍過私藏親密片?)我冇拍呢啲。」裕美強調自己沒有拍過不雅片:「我梗係冇拍過,但好神奇地喺佢(林作)上台打拳前一兩個鐘我收到記者電話,嗰時間太詭異,令我覺得有人想搞事,可能想影響佢心情,我冇睇過條片,只係睇過cap圖。」

另外,有指林作的保險經紀下屬,因在網上直播拳賽要向有獨家直播權的鍾培生作出賠償,林作聲稱不關他事,並說:「我下屬同鍾生係認識嘅,相信佢哋私底下有傾返件事,而我理解佢兩個係settle得到,要做嘅賠償,無論金錢或肉體上嘅賠償已經有個定案,應該私了咗,亦都唔關我事。」