●左起:森美、周勵淇、古巨基、泳兒及陳家樂選出終極五強。
● 古巨基深受感動落淚。
● Polly是唯一一位以戲劇加歌曲作表演。

香港文匯報訊(記者 李思穎)由英皇《冤枉娛樂》主辦的網上選秀節目《冤枉新秀訓練營》日前舉行11強終極淘汰賽,大會請來多位星級評判有森美、古巨基(基仔)、周勵淇(Niki)、泳兒(Vincy)及陳家樂,他們會根據一眾學員的表現選出終極5強,冠軍則由網民一人一票於最後5強人選中選出。

參賽者之一林俊傑(Jeff)出場,評判們一致認為Jeff有型靚仔,但卻選錯歌曲《命案》,Vincy說:「可惜你一開口唱歌有少少幻滅咗,係音準問題,你要再去改進,唔好嘥咗你個靚仔樣。」

接着黎展峯(Andy)演唱《井》,基仔及家樂對他的表現讚嘆:「你有一個天生好聲音,由底層開始,然後情緒爆上去的遞增做得好,惜臨尾有粒音有點失誤。」家樂表示贊同:「一開口已經好有狀態,我直頭『起雞皮』,成個表演我好鍾意。」及後出場的劉若寶(Polly)則是唯一一位以戲劇加歌曲作為比賽項目的學員,表演期間,基仔及Niki均忍不住眼濕濕,基仔點評時更一度哽咽,「我感受好大的就係因為我做咗爸爸,令到我好有啟發,要珍惜身邊家人、愛人。你最犀利是係咁短時間你可以講出一個令人動人的故事!」Niki則說:「我作為一演員,喊戲其實唔係好難,我覺得感動到人先係最難,帶動到我的情緒,令我諗返起我爸爸,恭喜你好成功。」

年紀最小僅17歲的黃明德(Dark)選擇跟哥哥以結他自彈自唱《Photograph》,演唱過後,獲得基仔大為讚賞。11位學員表演過後,最後選出黃明德(Dark)、劉若寶(Polly)、黎展峯(Andy)、鄧灝朗(Adam)及易明揮(Tachi)為最後5強。