●黎諾懿笑言偶然都想扮吓型。
●黎諾懿形容新劇的班底是「可遇不可求」。
●惠英紅絕對是好戲之人。
●姜皓文外形兇神惡煞,原來是一個好有禮貌的人。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)黎諾懿近日在劇集《刑偵日記》(刑偵)飾演重案組總督察江政勳,正如諾懿所形容,今次的製作團隊及演員都是「可遇不可求」,他就很享受整個拍攝過程。他表示自己演員的際遇很好,遇到很多好對手,其中鄭則仕更教曉他很多技巧。而他鍾情演帶有喜感的小男人角色,他自嘲皆因型不起來。

在《刑偵》劇中諾懿的角色為求上位而不擇手段,他覺得今次的角色,因要長期用腦去計算別人及想方設法爭取表現,外貌上相信會較蒼老,加上戲中他要面對不是善男信女的王浩信及袁偉豪,因而向監製提出將頭髮染白,結果卻「捉蟲」:「原來冇白頭髮嘅人將頭髮染白之後慢慢會變黃,拍完一個星期變咗『飛仔』,要keep住染,頭髮變得又脆又霉,一邊梳頭就一邊甩頭髮,好彩助手買咗包髮泥捽上去,再補染返少少先得。」

黑哥外形嚇人 實質有禮不講粗口

今次《刑偵》劇雲集了惠英紅、姜皓文、王浩信、袁偉豪與黃智雯等人,諾懿形容這個班底是「可遇不可求」十分難得,他最難忘有一場戲要侮辱袁偉豪,令他難堪,為求效果好,二人事前更自度戲份:「嗰場戲我要糟質袁偉豪,照頭淋佢咖啡,又捽佢塊面,捽到佢成塊面花晒,場戲一take過,我好鍾意,而我好欣賞呢個團隊係因為大家為咗效果好可以好配合,導演亦會放手畀我哋去做。」諾懿表示今次是他首次與姜皓文(黑哥)合作,初時他都被對方兇神惡煞的外形嚇怕,但很快就被他融化:「黑哥係一個好有禮貌嘅人,有禮貌到你怕,又唔會講『粗口』,反而我哋開工時都會講。」再次跟好戲的惠英紅(紅姐)合作,諾懿大讚紅姐眼晴有神:「紅姐就算放空都好,你睇到佢對眼係有戲,好難得遇到咁好嘅演員。」

經常有機會跟好戲之人合作的諾懿,慶幸從演以來每個階段都遇到良師,包括拍《街坊財神》結戲緣的鄭則仕(Kent哥)、《溏心風暴》的夏雨和李司棋、《鐵血保鏢》黎耀祥,位位都是好戲之人,他覺得這是一個演員的際遇和運氣,他感恩說:「拍《街》劇時佢(Kent)冇理過自己啲戲,長期都係顧我啲戲,教我好多嘢,今次拍住紅姐同黑哥兩位頂級演員,Kent教我啲嘢就可以用到落戲裏面,而今次紅姐同Kent哥一樣,唔係顧自己,係顧咗對家先,所以覺得飾演紅姐個女及王浩信妹妹嘅戴祖儀行運,遇到兩個好戲之人。」

認住家男形象有助事業

出道快將20年,諾懿演出過逾半百套劇集,由侍應、見習機師、廉政公署調查主任、重案組總督察都演過,不過他卻鍾情演帶有喜感的小男人角色,他自嘲皆因型唔起:「逢角色要我扮有型,扮偶像就死梗,因為觀眾唔鍾意,唔覺得我係扮緊有型,反而演《BB來了》嘅小男人葉致廷、《愛·回家》嘅馬壯,觀眾覺得我就係呢類型。」他回想起初出道拍《當四葉草碰上劍尖時》,一次與(已故)導演錢國偉(Wilson)傾偈就曾跟他說過:「Wilson話我一定要做笑戲,做啲輕鬆角色就得,家翻睇自己往史,例如《不懂撒嬌的女人》賤Han、馬壯、都係呢類角色,反而做正經角色就唔係好爆。」

無可否認,婚後的諾懿,好老公、好爸爸的形象令他成功入屋,加上近兩年在疫情之下,他主持網上節目《疫境廚神》、《今晚請客》等煮食節目,成功獲得不少觀眾支持,奠定其住家男形象,諾懿承認住家男形象對其事業不多不少都有幫助。笑問他是否終於搵到自己要走的路線?他卻說:「我仲未搵到㗎,我好想做王浩信,偶然都想扮吓型。」近年經常主持綜藝節目的諾懿,稍後將首次為綜藝節目《仨心友行2》擔任監製,節目亦是跟飲食有關,4歲的兒子黎峰睿(小春雞)亦會出鏡。

愛兒活躍 選讀國際學校

在傳統學校接受教育的諾懿,認為小朋友最緊要是開心,不用太早催谷,故安排兒子入讀國際學校:「我個仔比較活躍,我同太太覺得傳統學校唔適合個仔,同埋我覺得識人係好過識字,因為就算讀好多書都好,但唔識同人溝通,出來做事唔識同人相處,幾叻都冇用。」

不是在溫室中長大的諾懿又認為小朋友要跌過才知痛,他亦希望兒子早點體會到:「之前我拍個仔煮即食麵,好多人都話咁會好危險,我都認同家長擔心小朋友有意外係啱,小朋友亦都好寶貴,但若果咩都唔畀小朋友去嘗試,小朋友又點會成長呢?」