● 右起:李明軒、鍾欣潼、衛詩雅、黎議駿一同拍攝。

香港文匯報訊(記者 李思穎)由鍾欣潼(阿嬌)、衛詩雅(Michelle)及李明軒領銜主演的電影《聊齋奇緣:畫皮》 日前正式開鏡,阿嬌這次化身「東海龍族三公主」阿若,角色與她本人有很多相近之處,性格都是偏向硬朗、勇於追求自己所要的,果斷堅決,有自己意向,所以拍的時候會更加投入。」

至於Michelle角色造型則充滿霸氣,她謂:「細個有睇過《聊齋》,對我嚟講入面每一個人物都好吸引,造型又好靚,所以今次定妝嘅時候我都好驚訝,自己造型好特別,相當花心思。」除了造型突出,一向鮮拍古裝片的她坦言最難是處理武打場面:「因為有好多武打戲份,我又未打過,再加上係古裝戲,打嘅動作完全未學過,例如出掌,點樣嘅手勢先係出得靚、又要有個勁度,這些都好難。」Michelle特地在開拍前進行緊密武術動作訓練:「除咗武術,仲有吊威吔訓練,因為好多場戲都要吊威吔。呢啲都係我之前完全未接觸過,覺得自己好不足,所以拍完呢部戲都想搵個專門係呢方面嘅老師上堂。」