● 太極6子預早拍攝個唱海報。

香港文匯報訊(記者 李思穎)太極樂隊原本去年開騷紀念入行35周年,一切準備就緒,6子「齊人」預早為個唱海報完成拍攝,只因疫情等了又等,終於開騷有期,定於今年8月在紅館舉行兩場演唱會,可惜鍵琴手唐奕聰(Gary tong)於今年3月猝逝,歌迷只能在今次的「齊人」終極海報中,留下難忘回憶。

太極樂隊演唱會舉行在即,門票於6月23日公開發售,近日一張太極終極海報中,展出已故隊員Gary Tong拍攝海報的幕後花絮照片,隊友們聚首一堂,西裝骨骨有別平時「Band仔」造型。當時Gary Tong預測演唱會舉行時,疫情將會過去,叫粉絲準備寫心意卡表達愛意。

拍攝期間,主音雷有輝「爆呔」,要工作人員幫忙「補褲」場面尷尬:「因為我哋着西裝,啲衫太貼身啦,我執嘢時就聽到一吓聲,就知道出事喇!我都想演唱會可以着到咁靚仔,可以夾兩三首嘅,不過Ricky一定會打鼓打到爆晒衫!」