● 香香在劇中飾演新手媽媽。
● 《寶寶大過天》昨日舉行宣傳活動。
● 現實中香香和商天娥關係友好。
●龔慈恩透露一對子女還未拍拖。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)岑麗香(香香)、龔慈恩、商天娥、吳岱融,以及香香劇中的女兒童童等人,昨日到將軍澳電視城出席劇集《寶寶大過天》宣傳活動。香香在劇中飾新手媽媽,劇本有好多尖叫及反白眼,香香覺得太多,已經刪減咗少少。龔慈恩演專制外母,經常折磨女婿馬國明,她怕得罪其粉絲。

於4月底誕下細仔的香香,產後個多月即復工,之前首次出席宣傳活動時仍未完全修身,但昨日再次現身,明顯清減不少,穿上修腰短裙,露出纖幼長腿的她坦言仍有戴腰封,距離目標仍要減多5至10磅,但不想為修身給自己太大壓力,認為最緊要是健康及開心,又笑指因突然要宣傳,成了減肥的動力。

劇中香香和飾演奶奶的商天娥之間的婆媳關係相當緊張,她慶幸現實中剛好相反,她和老爺奶奶相處融洽,因疫情關係,細仔出世後仍未有機會跟身在加拿大的爺爺嫲嫲見面,只能透過FaceTime互動,希望疫情盡快過大家可以見面。

飾演新手媽媽的香香,其角色經常因為兒子的行為而發狂尖叫及反白眼,她笑說:「其實劇本有好多尖叫及翻白眼,我已經刪減咗少少,不過今次角色都算係挑戰自己,拍嘅時候大仔仲細,家個仔到咗trouble two識say no ,我就開始明白呢個歲數小朋友嘅行為,日日提醒自己要有耐性,(阿仔做啲咩事會令你反白眼?) 唔肯食嘢,不過我唔會喺個仔面前做。」

龔慈恩嚇怕家傭姐姐

香香坦言怕兒子模仿力強及呷醋,不准他再看該劇:「好似第一集我畀個女打塊面,嗰集我哋一家人一齊睇,結果阿仔學晒啲曳嘢,同埋阿仔睇到我抱其他小朋友又會妒忌呷醋,又會問『爹哋』點解唔係自己個爸爸,事後我有同佢解釋,自從嗰晚之後就唔再畀個仔睇。」

龔慈恩劇中飾演香香的媽媽,同時是一名「專制外母」, 經常折磨女婿馬國明(馬明), 演出入木三分的她,自爆其家傭姐姐看完劇集後,見到她都有少少驚,即刻走去工作,感覺幾得意,而最初接到劇本都有少少驚,擔心會激嬲視帝馬明的粉絲。

育有一對仔女的龔慈恩自言將來會是一個開明易相處的外母或奶奶,最重要是子女開心,如果發生問題她會先提醒自己的子女,會教他們如何去經營一段關係,她認為只有包容是不夠的,最緊要是溝通, 如果只是單方面包容是好難維繫感情的。她指一對子女還未拍拖,她亦不心急抱孫, 因在這個年代要養育下一代不簡單,不單在經濟上 ,她希望子女有足夠的思想準備才去擁有下一代。