●泳兒(下方)跟JW、聲夢學員進行視像會議。

香港文匯報訊(記者 李思穎)泳兒(Vincy)為無綫歌唱選秀節目《聲夢傳奇》擔任導師,她對學員的表現尤為緊張,就算有病入院期間,依然跟學員開視像會議,盡己所能提供意見。

Vincy表示:「其實之前唔舒服咗幾日,一直用意志力同飲水撐住,尤其是比賽嗰日睇住佢哋上台嘅表現,令我好感動,演出比我預料中更好,把自己的病痛都忘掉了。」不過比賽一結束,Vincy即又暈又嘔,最後要入院檢查兼吊鹽水,檢查結果原來胃部發炎,不過Vincy叫大家不用擔心,要專注比賽,臥病在床的她依然心繫學員,她說:「當我知道佢哋要開網上會議,初步傾吓比賽嘅計劃,我都着緊擔心佢哋,入院這幾日,都有上網看好多參考資料,好希望可以喺我現在呢個狀態都可以盡力去幫到佢哋,希望可以保住晒我哋成個團隊、全部隊友。」Vincy在病床上身穿病人服跟大家透過電話開視像會議,可見其態度專業認真。

而對上一集,Vincy及王灝兒(JW)以導師身份親自上陣,跟紅組隊長何晉樂(Rock)出戰,重新演繹陳奕迅的《裙下之臣》,兩位導師穿上的火辣紅裙令人眼前一亮。