●Bobby與陳瀅大熱天時都要穿外套。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)歐陽震華(Bobby)、陳瀅、賴慰玲、楊卓娜、張國強、鄭子誠、衛志豪及吳沚默等,昨日到將軍澳電視城出席《伙記辦大事》 之 「『伙記』,萬歲!」活動,席上眾人分組沖咖啡慰勞監製及導演。

昨日氣溫高達30度,活動安排在露天地方舉行,早前因病缺席宣傳活動的Bobby,雖已痊癒復工,但仍穿上外套、長褲及戴帽現身;而陳瀅則穿上黑色皮褸長牛仔褲現身,令人擔心她會中暑。

Bobby被問到之前有何不適,他以想保留私隱及不想令人擔心為由未有透露。他又表示疫情期間在家中悠閒了幾個月,想嘗試出任幕後工作:「因為我有個朋友做電影,想搵我拍網(絡)大(電影),佢見我多鬼主意,問我有冇興趣試吓做編劇或者監製,我自己都做咗呢行30幾年,好想試吓多方面嘅發展,以往做演員都係被動,如果做編劇或者監製,主導性大好多,自己寫給自己嘅角色更加有挑戰性。」

Bobby透露暫定先做監製兼演員,預計第一套會是時裝,笑言以學徒身份做起,可以的話想嘗試做埋剪片及配樂,問到是否想轉型退居幕後? Bobby強調仍然鍾意演戲:「人到咗某個年紀唔想靠人,想控制喺自己手上,但我唔係轉做幕後,我仍然鍾意演戲,嘗試多啲係令到心態平衡啲,其實我嘅心態就係試過就算,因為我可以唔鍾意做乜就唔做乜。」

陳瀅睡眠不足怕冷病

陳瀅表示因近日夜晚要開廠景,加上怕睡眠不足會容易生病,所以寧願熱也不想冷病。她表示前日放了一日假,之後要拍古裝劇《痞子殿下》,相信未來3個月都無假放。首次拍古裝劇的她,覺得無論在講對白、節奏上都比拍時裝需要用雙倍時間, 不過她最擔心還是戲服的問題,她說要「剪布」:「 因為古裝戲服有好多層布,我已經同服裝同事講,盡量剪布,盡量減少層數,(夏天拍劇有何準備?) 多飲水、攞多把遮、防曬、風扇、退熱貼,第一次拍古裝劇,希望順利, 感覺到呢個夏天都好熱,都有啲擔心。」

另外,賴慰玲昨日抱病上陣,全程戴上口罩,她透露劇中會被鄭子誠迷姦,她笑說:「我都係首次拍呢類戲,好開心我個對手係鄭子誠。」