● 鄭世豪與陳康琪跟身在日本的吳業坤連線。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)鄭世豪昨日為新歌《當這個時候》宣傳,並舉行線上直播,除邀得同門歌手陳康琪合唱外,還獲身在日本的好友吳業坤(坤哥)網上現身支持,為了遷就傳媒影「合照」,世豪與陳康琪便捧起電視,坤哥即搞笑問:「電視畫面係黑白定係彩色?」世豪便答他:「係彩色嘅。」,引來哄堂大笑。貪靚的坤哥又不停在鏡頭前撥弄頭髮及擺出勝利手勢,問到他會否在直播期間與世豪合唱,坤哥就搞笑回答:「我秒秒鐘幾百萬上落。」

世豪表示直播期間會唱四五首歌,又會跟陳康琪合唱,這次更是二人首次合唱,他說:「我哋識咗好耐,出道前已認識,但合唱仲係第一次,我好想同佢出合唱歌,喺佢身上學跳舞,其實之前我都出過跳唱歌,但一個動作就要拍一個畫面。」陳康琪就鼓勵他要堅持。世豪又稱新歌是在去年製作,過去一年受疫情影響而沒機會唱歌,而今個月他便一口氣推出了3首歌,其中有兩首是參加「音樂永續」計劃的翻唱歌,問到會否想每個月都推出3首歌?他直言沒可能︰「呢個就有啲誇張,但音樂會就每年都想開,希望疫情早日減退,可以開到音樂會,我已等咗43年。」

陳康琪表示近日忙於上戲劇進修班,希望有機會拍劇,同時又為個人網上頻道拍片,她笑說:「都係偏向健康運動片多,因為現在去唔到健身室做運動,自己都肥咗4、5磅,人生未試過120磅,平時都係110幾磅,有日上朋友屋企磅重,以為個磅壞咗。」