●余香凝對鮑起靜相當尊敬,並視對方為目標,會像對方做個好媽媽。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)鮑起靜(鮑姐)和余香凝(Jennifer)早前合作拍攝微電影《日子總有我伴你走》(暫名),影片由陳小娟監製、林子謙執導及編劇。故事講述Jennifer因大學畢業展演而未能出席婆婆的喪禮,令她留下遺憾,於是去做社工,收到患有失智症的鮑姐求助,希望做其孫女,她遂幫對方完成心願,陪她度過人生最後一段日子。懷有身孕的Jennifer戲外也相當尊敬鮑姐,也會聽對方鼓勵多生幾個,讓小朋友將來可互相陪伴對方成長。

日前Jennifer與鮑姐為微電影宣傳。微電影率先分別於美國《Top Shorts Film Festival 2021》榮獲「最佳女配角-鮑起靜」、「最佳原創故事」、「最佳新晉導演(榮譽獎)-林子謙」,以及在美國洛杉磯《Independent Shorts Awards (ISA)》中榮獲「每月最佳短片─亞軍」、「最佳演繹組合—余香凝、鮑起靜」及「最佳新晉導演—林子謙」。Jeniffer說:「都算係電影班底,影片仲參加了『創+作』比賽,無論贏唔贏都好,只係班底都已經贏咗。」

鮑姐有意入老人院度餘生

Jennifer表示非常多謝鮑姐答應演出,鮑姐直言是被劇本感動,睇劇本時就想,如果可預先安排有人這樣陪自己度過人生最後一段日子已很滿意,她說:「個女現在喺英國居住,經常唔喺身邊,所以都有啲感同身受,(擔心遲啲剩返自己?)自己係會有啲擔心,我唔係擔心我自己,係擔心我老公,如果我走先剩低佢,我會覺得好淒涼,所以我已預先同個女兒講,如果我走先,一定要照顧好爸爸。反而剩低我,我去老人院一定冇問題,我唔想成為下一代嘅負擔,識得有個Auntie喺老人院住都好開心,我都有同余安安講將來約埋住同一間老人院。」

去年11月拍攝微電影期間,Jennifer已懷有身孕,她指幸好狀態好,未有出現太大妊娠反應,成個團隊也很錫她,不用埋位時便叫她入去休息。Jennifer續言想工作至生B前,但會視乎疫情而定。問到老公是否批准?她笑說:「佢咩都會支持。」

戲裏戲外同樣是做人孫女的Jennifer,表示婆婆早前不舒服入院令她非常擔心,因對方年紀大又是獨居老人,而她因為「粗身大細」加上疫情,家人都不准她去接婆婆出院,她說:「呢個疫情下,明明好想去關心對方,但又會因為你愛惜那個人,叫佢唔好嚟,不過婆婆知我有BB非常開心。」

她又表示等埋位前會與鮑姐大談媽媽經及家庭:「我同鮑姐都係巨蟹座,而巨蟹座係好媽媽,我會視鮑姐為目標,鮑姐鼓勵我起碼生兩個,等小朋友可互相陪伴對方成長比較好,又可養成不自私的性格,咁我聽鮑姐話,生多幾個。」當問到她懷孕多少個月、預產期及會順產還是剖腹生產等問題,她都一概不作透露。

●場地:Mini hotel Causeway Bay

●服裝:MAX&Co.(余香凝)

●化妝:Melody Chiu (余香凝)

●髮型:Hugo @ ii alchemy(余香凝)