●高海寧希望可參加遊戲競技節目。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)談到何哲圖將於本月底離職,曾志偉將全面掌管音樂及綜藝節目,張振朗表示:「呢啲公司安排,我哋都係跟住做。」高海寧(高Ling)則說:「做好眼前工作,希望公司有更加好發展,我哋會帶畀香港觀眾更加多歡樂,(會唔會有什麼期望?)我好想拍真人騷,我見好多內地真人騷,有幫女藝人介紹男朋友,好似陳喬恩都係因為拍真人騷而識咗男朋友,仲有好多遊戲競技節目,覺得好好玩。」振朗就希望拍攝好刺激的節目,挑戰高難度的玩極限運動,他不怕危險。 高Ling又稱還想拍攝荒島求生的節目亦都好玩。

曾主唱劇集歌曲的振朗,被問到會否自薦加入星夢唱片?他說:「我一向都係拍開劇,唱歌係Bonus,睇公司及監製點安排,如果想叫我唱一定唱。」

談到無綫綜藝科變天,星夢唱片將由曾志偉掌管,糖妹稱唔清楚:「自己係出面公司, 所以唔知呢邊變化,從記者口中知道,呢個時勢做歌手有得上《勁歌金曲》、《流行經典50年》,有得唱吓Live已經好開心。」問到跟志偉是否有交情?糖妹說:「之前合作過《女人俱樂部》, 我同佢新抱王敏奕熟啲,(拉攏你加入星夢?)唔關事嘅,志偉哥入嚟應會有佢嘅使命,相信會公正,我哋啲細唔會猜測,(會否想加入星夢唱片?)已同唱片公司有好長合約,老闆好錫我,暫時未有其他考慮。」