高海寧。

(香港文匯網記者 梁靜儀)高海寧(高Ling)、張振朗、黃山怡 (糖妹)、張頴康、袁文傑及楊卓娜等今日出席新劇《童時愛上你》(暫名)造型記者會, 高Ling和張振朗首次飾演情侶,二人在台上合照時,高Ling搞笑地彎遷就振朗的高度。中高Ling透露劇中飾演一名因跌傷而失憶,令到智商返回八歲的女仔,要振朗重新教她做人,表了揣摩角色都有特別留意身邊朋友子女的動態。振朗問到高Ling是否都想生個B? 高Ling笑說:「你知造人唔係一個人㗎嘛!」

張振朗、高海寧。

二人之後一起接受訪問,高Ling表示同振朗合作,最擔心就是兩人都是笑點較低,忍不到笑而頻吃NG。不過振朗就比較擔心二人的高度問題,他坦白說:「我會著增高鞋,不過服裝部都醒目,預備o咗對兩吋高增高鞋畀我出席活動。」問到高Ling與振朗拍劇時會否唔穿高跟鞋?她竟說:「我同佢o的戲份係唔著o架。」振朗聞言即反問:「嚇!唔著?」高Ling笑指是唔著鞋。

振朗自爆在劇中又要再除衫,他苦笑指之前為了拍《拳王》已經因為要操fit要戒口,拍完劇之後已經回復正常食量,但現在又要重戒口。身旁的高Ling就大讚他身形線條好靚:「我睇過佢張相,好fit呀,Oh my god!線條靚到...... 」振朗就笑叫高Ling要低調一點。

另外,談到星夢高層何哲圖將於本月底離職,曾志偉將全面掌管音樂及綜藝節目,振朗說示:「呢啲公司安排,我哋都係跟住做。」高Ling則說:「做好眼前工作,希望公司有更加好發展,我o地會帶畀香港觀眾更加多歡樂, (會唔會有甚麼期望? )我好想拍真人騷,我o地好多內地真人騷,有幫女藝人介紹男朋友,好似陳喬恩都係因為拍真人騷而識o左男朋友,仲有好多遊戲競技節目,覺得好好玩。」振朗就希望拍攝好刺激的節目,挑戰高難度的玩極限運動,他不怕危險。 高Ling又稱還想拍攝荒島求生的節目亦都好玩。曾主唱劇集歌曲的振朗,被問到會否自薦加入星夢唱片?他說:「我一向都係拍開劇,唱歌係Bonus,睇公司及監製點安排,如果想叫我唱一定唱。」

糖妹相隔一年再拍劇,劇中她與張頴康飾演一對,其角色更要講馬來西亞話。身型嬌小的她又自爆試造型時的笑料:「我試角色其中一個比較娘嘅造型時,件衫原本要露腰,但工作人員冇預到我腰短,所以摺來摺去都未露到腰。」

談到無綫綜藝科變天,星夢唱片將由曾志偉掌管,糖妹稱唔清楚:「自己係出面公司, 所以唔知呢邊變化,從記者口中知道,呢個時勢做歌手有得上《勁歌金曲》、《流行經典50年》,有得唱嚇Live已經好開心。」問到跟志偉是否有交情?糖妹說:「之前合作過《女人俱樂部》, 我同佢新抱王敏奕熟啲,(拉攏你加入星夢?)唔關事嘅,志偉哥入嚟應會有佢嘅使命,相信會公正,我哋啲細唔會猜測, (會否想加入星夢唱片?)自己同唱片公司有好長合約,老闆好錫我,暫時未有其他考慮。」

責任編輯: 林為