■羅仲謙相隔4年再拍無綫劇,自覺變化不大,但無綫卻多了不少生力軍。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)羅仲謙相隔4年再為無綫拍劇,盛傳他是為了爭視帝,昨日他出席劇集宣傳活動時,就否認想爭獎,又笑言自己只是陪襯,反而睇好拍檔張曦雯(Kelly)會得獎。

羅仲謙、Kelly、張秀文、韋家雄及徐榮等,昨日到將軍澳電視城出席劇集《木棘証人》「証人保護計劃」活動,眾演員以劇中造型亮相。羅仲謙表示相隔4年再拍無綫劇,自覺變化不大,但無綫卻多了不少生力軍:「好似Kelly力捧緊,自己都幾好彩,好多時都同生力軍合作,有啲合作過就攞獎,(你老婆楊怡?)佢係前輩喎。」Kelly大讚羅仲謙是好前輩及好好的男主角,很照顧大家,合作得很開心。羅仲謙在劇中飾演便衣沙展,更先後與飾演拜金女的張秀文及大律師的Kelly有感情線,Kelly透露劇中會有又打又鬧羅仲謙的戲份外,兩人更會有多場咀戲,她笑說:「呢套戲應該係我最多錫戲嘅一部,唔知點解。」問到羅仲謙會否讓太太楊怡睇他與張曦雯的親熱戲?他笑說:「有得唔畀?佢仲經驗豐富過我。」

想讓觀眾看到有進步

Kelly表示即將開拍《白色強人II》,稍後另一齣劇《踩過界II》亦會緊接《木》劇播出。問到是否想爭視后?她謙虛說:「冇,一定唔會(羅仲謙旺女主角?)咁攞多次『飛躍』啦,呢套劇係我去年喺美國讀完演技課程之後拍的,希望大家睇到我有進步啦。」 羅仲謙被問到有指他拍無綫劇是為了爭視帝,他自言只是陪襯,之前曾有幾年被提名「飛躍進步男藝員」,但就從未得過獎。問到今年可有信心得獎?他笑說:「希望套劇口碑好,大家睇得開心就得,個人獎項反而睇得唔重,我將自己啲運氣畀埋Kelly,(睇好Kelly得視后?)如果公司真係畀,係一個鼓勵,推動做得更好,Kelly將播出的兩套劇都有唔同性格,可塑性好高。」

另張秀文透露近日與崔健邦(Amigo)合作主持清談節目《諸朋好友》,Amigo會邀請他的圈中好友上節目,而她的角色就負責做「醜人」,問嘉賓一些難以啟齒的問題, 首集嘉賓是姜皓文。問到她可有問對方的黑歷史?秀文說:「每一個人都有拚搏、高低潮嘅時候,點樣去過呢?(驚唔驚得罪人? )其實我成日都得罪人㗎啦,不過我會笑返多啲,人哋又會原諒我,大家都會明白,同埋錄影前後我都會同嘉賓打個招呼先。」