●「龍門」過去一直都被指食「人血饅頭」、呃「手足」,唔少黃絲都對佢非常反感,今次話要執笠都仲係劣評如潮,真係可見「龍門」到底有幾咁乞人憎。 資料圖片

稱尖咀店告急圖催谷生意 「人血張」疑故伎重施惹劣評

「黃色經濟圈」頭號醜聞纏身嘅黃店龍門冰室日前出post,繼宣布銅鑼灣分店捱唔住後,再聲稱尖沙咀分店有機會喺4月1號執埋。見過鬼仲唔怕黑?簡單一條可能執笠嘅消息又引來黃圈嘅強烈質疑,唔少人懷疑龍門老闆張俊傑係咪藉愚人節同大家玩嘢呃生意。為咗證明自己嘅清白,張生不如趁住今次機會宣布全線結業,唔好等啲黃絲成日以為你呃佢哋錢喇。●香港文匯報記者 倪思言

話說人血龍門老細張俊傑日前就喺fb出post,話自己一直「清者自清」,但生意因為「謠言」影響而每況愈下,仲賣慘「我承認我係喺運動中最失敗的生意人,直至宜()家不但冇車冇樓銀行冇錢,甚至連一班伙記(夥計)生計都可能維持唔到。」最後,佢仲懶煽情咁話自己永遠會記得同班黃絲行過呢一段路,希望黃絲們會記得「龍門」改好咗嘅味道。

預告愚人節摺埋 網民質疑吹水

但張生呢啲招數實在用得太多,好多黃絲都免疫咗。網民「迷上拿卡的本領」就質疑:「點解7日後先執笠,傑哥咁早就要出嚟講?計返條數,7日後正正係4月1號(愚人節),根本係張俊傑哥趁愚人節同大家開個玩笑姐(啫),大家千祈唔洗(使)傷心,亦都唔洗(使)特登幫襯,7日後自然會證明一切。」

「Joe Wong」就喺fb群組「倫敦人西過渡手記2.0」留言猜測:「『聾瞞』劇本會唔會係咁呢?被『港共政府』加『角(國)安法』逼(迫)到執達史(吏)上門收舖,然後移民走路繼續以『手足』名義呃人呢?」「Bruce Lee」就話:「笑死,『龍門』果然賣完飯券轉頭執笠,你叫課咗金嘅『聾粉』情何以堪呢?」「龍門」經常喺fb宣傳自己派飯券畀班「手足」,仲以「飯券」名義收收埋埋咁多錢,難怪畀人質疑佢今次係咪cap完水就準備走佬啦。

過氣網紅鬧爆黃藝人盲撐

不過,就算面臨眾多質疑,張生依然有死忠粉嘅。日前,佢就出post話感謝藝人梁祖堯去佢嘅尖沙咀店幫手。梁祖堯都全力配合,落手落腳撐場都唔夠,仲要喺facebook發帖宣傳,「我知道以前關於龍門冰室都有好多風波,但係無論如何我會選擇相信,龍門冰室同埋張先生係與香港人同行的。希望大家會繼續支持,好讓龍門冰室渡過呢一個難關!」

雖然佢哋深情戲演得咁賣力,但黃絲好似就唔buy,啲人唔只鬧爆張生,仲燒埋梁祖堯!「初代網紅」邵子風噚日就專登開post鬧爆,直接鬧:「邊個撐龍門,都係傻仔!……做什麼一日店長幫人宣傳!」佢仲揶揄:「老闆真黃假黃,佢自己心知肚明!我起底起到清清楚楚!你演技叻到呃晒咁多真(具)實力演技派演員!你真係好嘢!」

「龍門」過去一直都被指食「人血饅頭」、呃「手足」、「扮黃」,唔少黃絲都對佢非常反感,今次話要執笠都仲係劣評如潮,真係可見「龍門」到底有幾咁乞人憎,黃絲口中嘅「黃色經濟圈」只係一個笑話。