啱嘅,你就係「手足」,唔啱嘅,你嘅人格就當然有問題。曾經聲稱同「手足」親如一家嘅龍門日前要控告「手足」楊朗,喺「渣家軍人西炒車事件簿」立誓要捍衛龍門嘅龍粉就各種揭發楊朗黑歷史,斷言佢人格有問題,仲揶揄佢係27歲嘅巨嬰,擺明想叫啲聖母「家長」睇清楚楊朗係問題「手足」,唔好同情佢,要大家都同「手足」割席。

楊朗曾經係「饅頭張」創立嘅「香港人嘅冰室資源中心」前手工藝室主管。早前,「饅頭張」因楊朗嘅言論而告佢誹謗,而因楊朗同時因涉嫌暴動罪而被控告,搞到原本就聲名狼藉「饅頭張」落得個告「手足」嘅罪名,更加人人喊打。不過,之後因為楊朗被質疑喺太古城片皮鴨團購中「呃」運費而令輿論風向開始轉變。

龍粉呢兩日就繼續炒作「呃」運費事件,鬧返楊朗係「饅頭楊」,仲要重炒「饅頭張」曾經公開嘅同楊朗嘅聊天記錄,想話佢之前都想賺差價,睇嚟係想話畀大家知個人嘅品性有問題,講嘅嘢唔信得。

「渣家軍人西炒車事件簿」成員「Yan Wong」就話楊朗「搞團購唔係唔俾你袋,街坊只係話你冇講明你會袋,騙案穿咗仲要搵人西護駕鬧人乞兒」、「用偷返嚟嘅聖誕咭(卡)出書,食人血饅頭」,仲用埋「饅頭張」對楊朗嘅指控,話佢「教『手足』聚賭」、「人格有問題已經鐵證如山」。佢哋仲揶揄件事係「marco(楊朗)囝歷險記」,設計對白話「渣家軍」話:「屈×饅頭張就得,我會捧你做27歲巨嬰,香港人好×蠢㗎咋,你有暴動罪就可以為所欲為。」「Net Fai」話「狗改變不了食屎。」「Stratys Lau」話「其實佢光明正大話畀人聽,會有額外運輸費去幫手足,啲人一定會支持……但佢又唔講清楚」,又幫埋龍門「總之龍門都係戇×,惹埋呢啲狗屎垃圾,不知名嘅×樣害到佢雞毛鴨血……」

趙家賢亂作保 出事閃電割席

好笑嘅係,攬炒派區議員趙家賢都幾醒下,識得根據輿論風向跳入跳出,之前大批人鬧龍門告「手足」時,佢就話話自己多次同協助「黃店」告急嘅楊朗聯絡,肯定對方係真「手足」喎,但楊朗太古城團購賴嘢後,趙家賢又極力割席,力申自己雖然宣傳嘅活動,但「不涉及任何金錢來往、即時或延後之利益」。啲人就連趙家賢都鬧埋,「Lomiko Yip」話:「趙家賢份人係咁,我識得佢都係咁話。」

「黃圈」啲人際關係真係好複雜,成日人又係佢哋,鬼又係佢哋,不過啲情況出現喺「黃圈」就唔出奇啦。