◆湯盈盈(右)搞笑稱周家怡「一姐」。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)周家怡與湯盈盈前晚到電視城為麥美恩及曾展望主持的節目《Mayanne小喇叭》錄影,二人甫見面,盈盈便搞笑稱家怡「一姐」,家怡即否認,原本有份出席的傳嘉莉因病缺席。

盈盈表示二人相識多年,原來從未同場合作過,她說:「下年就拎30年金牌,有時候都唔記得自己拍過邊套劇集。」周家怡笑問是否指《封神榜》,並自爆當年一件笑料:「其實我有份演陳浩民個學生,記得有一場火場戲,當時我飲咗少少酒有啲醉,導演問周家怡去咗邊,其實我當時低頭想嘔,但都要伸出頭來繼續叫救命,啲酒係浩民帶嚟,嗰陣時拍戲好好玩。」家怡又透露今集節目主題是飲酒,但她和盈盈都不是飲得之人,自言飲半罐啤酒便會醉,笑言在節目中會呼籲大家不要飲酒。

盈盈笑言要做好榜樣,因最近發現細女非常似她:「好彩佢哋唔識聽廣東話,最近覺得細女非常似我咁古靈精怪,應該係報應!」問到老公錢嘉樂平日如何同兩個女溝通?盈盈笑指他用好爛的英文, 不過現在英文都進步了很多。

盈盈又笑言要轉移話題,要講周家怡的男朋友,問到她可需要老公介紹龍虎武師?家怡聞言即說:「順其自然啦,都順到有啲慣,現在係逆來順受,(楊老闆有冇介紹朋友畀你?)老闆啲朋友年紀又好似差一截,同埋我拍拖時個樣太乞人憎喇,不過楊生若果見到我哋有另一半,覺得好都會叫我哋擒住佢,唔好放過!」