● 羅孝勇外闖期間出過唱片,做過YouTuber。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)羅孝勇(Sheldon)近日忙於為無綫台慶劇《換命真相》宣傳,劇中飾演冷血殺手的他大呼好刺激。

2010年參加《超級巨聲2》獲得季軍入行的Sheldon,之後曾離巢外闖,直至去年回巢,他表示《換》劇可算是首部正式拍攝的無綫劇,最深刻是拍一場揸車戲:「嗰場戲有啲危險,好彩之前拍《飛虎之雷霆極戰》都有拍飛車場口經驗,令我可以淡定啲。」問到他飾演冷血殺手可有嚇怕繼女?他說:「囡囡覺得得啖笑,因為佢覺我好cute,好麻甩佬,仲成日摸我啲鬚,覺得拮手好得意,但自己就唔鍾意留鬚,有時留鬚留得太耐搞到個人有啲頹。」

去年與模媽王丹妮(Louise)結婚的Sheldon,對於太太處女作《梅艷芳》快將上映,問到太太可有向他請教演戲心得?Sheldon表示沒有:「我哋好少講工作,太太亦冇要我教佢演戲,因為電影公司已經有個好大嘅團隊訓練太太。」問到覺得太太飾演一代歌后梅艷芳可神似?他大讚說:「我都覺得太太神似,好proud of太太,我一定會去捧場,仲要帶定紙巾入場。」

參加無綫歌唱比賽出身的他,表示亦有留意歌唱選秀節目《聲夢傳奇》,大讚學員都唱得好好,並有回想起自己當年參賽的情景,但不會特別羨慕學員比賽後工作機會接踵而來,覺得每人有自己的路才有今天的自己。問到若女兒想參加歌唱比賽,他又可會贊成?開通的他笑說:「我唔會鼓吹,會等佢自由發展。」