● 拍攝當日,Jessica拿着牙刷狂擦牙。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)Super Girls(SG)成員蔡明思(Jessica)早前首次為牙刷品牌拍攝代言廣告, 她直言是「成就解鎖」。

Jessica表示入行後有三種廣告想拍攝:「第一個係同牙齒有關產品,另外係快餐店或者衞生巾,快餐店廣告拍過,終於可以拍攝到牙齒有關的產品廣告好開心。」拍攝當日,Jessica拿着牙刷狂刷牙,由早刷到晚,難怪她笑言是她一年刷牙次數總和,她笑說︰「拍攝當日刷咗好多次牙,我諗我刷咗成年次數嘅牙齒,因為已經刷得太多次,但牙肉反而唔痛,我都覺得幾驚喜。」

Jessica表示疫情關係,老公化身導演幫她在屋企做廣告casting,她說:「老公幫我揸機操刀拍攝試鏡片段,佢好認真幫我拍咗好多個角度,當正自己係導演咁,佢仲讚自己拍得非常好,中咗廣告要分一半酬勞畀佢,不過我只會請佢食餐飯,因為我啲錢都係屬於我嘅!」雖然老公未能瓜分酬勞,但Jesscia指老公因由細到大都愛用這牙刷品牌,都非常落力向身邊朋友推介,笑指老公是「人肉宣傳易」。