●黃店「鳳鳴石磨腸粉」日前上載咗一名「手足」嘅多張大頭相片,疑該「手足」於店內偷錢「穿櫃桶底」。 fb截圖

網民譏俾人偷錢慘過核爆 揶揄這才是「違法達義」

唔少黃店為咗借黃搵食,都誓神劈願話會保護「手足」核爆都唔割,之但係當牽涉錢銀,咪又係「反轉豬肚」。好似黃店「鳳鳴石磨腸粉」日前就喺fb上載咗名「手足」嘅多張大頭照片,稱該「手足」喺舖頭穿櫃桶底「反轉豬肚偷返『自己人』錢」,仲警告:「今日之內攞返錢出黎(嚟),否則後果自負!」唔少網民都揶揄話:「事實證明,俾人偷錢慘過核爆。」●香港文匯報記者 黃書蘭

黃店「鳳鳴石磨腸粉」喺帖文咁講:「觀塘鋪(舖)俾一位員工偷晒尋(噚)日營業額之餘,仲要偷埋其他員工錢……見工講到大家相同理念,仲話不停俾人迫害,一定會努力做,但簽完約過幾日就偷錢走埋佬。成日鬧世界不公,但自身係咪行得正企得正先!做野(嘢)有無用心先?麻煩今日之內攞返錢出黎(嚟),否則後果自負!」

該店假惺惺地稱:「本身都唔打算公開,但希望藉今次事件同行大家注意一下。佢用埋『太空卡』(電話卡)同住賓館,真係話失蹤就失蹤。如果佢淨係偷公司錢事少(小),仲要搞到其他員工都不知所措!」仲Hashtag「手足唔係大×晒」。

「鳳鳴石磨腸粉」今次公開篤灰,唔少黃絲竟然唔覺得嗰位偷錢嘅「手足」有問題,反而鬧返間黃店老闆。「Chiang KA Yiu」話:「下(吓),為佐(咗)幾千蚊就要篤灰?『手足』係(喺)前線嘅時候,你去佐(咗)邊?佢幫你捱子彈嫁(㗎)!依嫁(𠵱家)少少事就玩搞大?」

「Wuiman Cheng」就話:「錢無左(咗)咪再搵過,再唔係咪眾籌囉!『手足』少一個就少一個,我哋點解唔體諒下佢,可能有事急用呢?係咪依()家先黎(嚟)計,先黎(嚟)玩割蓆(席)?」

「Johonny MA」話:「呢間黃店篤灰我以後都唔再撐!」

亦有黃絲就唔肯承認偷錢嘅係「手足」,「Yau Francisco」話:「好明顯扮『手足』啦……睇佢個樣似出嚟行多d(啲)。」

諷「要盲撐可以是非不分」

不過,始終都有思路正常啲嘅網民。「Joseph Lee」話:「睇到啲留言真係笑死我!做咗衰嘢就唔係『手足』!真係服咗你地(哋),清醒下(吓)啦唔該!以(𠵱)家就係呢啲『手足』一直在社會上偷呃拐騙呀……」

「Vincent Kwok」就話:「D(啲)人真係黐×左(咗)線,偷嘢就係偷嘢,……一個人要盲撐,可以去到是非黑白不分,呢D(啲)正×街、難聽過粗口……」

「Kaye Wong」就揶揄「手足」質素係咁上下啦:「違法達義嘛……」